Sv: Rp- bruksprov 2007!
Lånar knapp
Håller med er andra att hingstvisningen var helgens höjdpunkt. Minotauros, B. Notre Petit (som både hoppades och kördes) och Verdi var bäst, men i söndagens paus hoppade Magic Dancer mycket trevligt han med. Jarno blev jag lite besviken på, tyvärr. Vacker, mycket vacker, men det lilla extra fanns inte. Mycket tråkigt att han inte hoppades, han har om jag inte missminner mig rätt höga poäng i hoppning från holland....
I övrigt tycker jag att hingstarna många gånger reds i för hög form och var dåligt förberedda, framförallt i löshoppningen. Några missade tyvärr på grund av det. Några hingstar hade också orutinerade visare och hade stora problem att visa trav. Synd!
Bocaccio Arden

underbart vacker. Rörde sig så lätt, mjukt och elastiskt. Var mycket osäker och försiktig i hoppningen men kanske kommer det från att han inte velat hoppa sedan kraschen på förra årets bruksprov.
Sen måste jag bara säga att det var en urtråkig publik. Under hingstvisningen på lördagkväll försökte speakern gång på gång få igång publiken men det resulterade bara i några få korta, tunna applåder där inte ens hela publiken deltog. Skittrist

När nu hingstägarna har släpat dit sina hingstar så kan man som stoägare visa sin uppsskattning tycker jag, eftersom det är mycket smidigare som stoägare att titta på många hingstar samtidigt än att åka runt och titta på en och en.