Rp- bruksprov 2007!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kicket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 263
  • Visningar Visningar 25 898
Sv: Rp- bruksprov 2007!

resultat welsh P/B
SB Bo-Gi Brezze 77777
EG Goodwin 99778
Wasco MW struken
Untouchable 87677
B Capriole 77799
Power of Independence 77777
Coral Crown 88887
Hot Shot A 77677

resultat på telefon, med res. för ev fel.
peråke

Det var nära för en del. Kan det finnas chans att dom klarat sej bättre eller sämre bland ridponnyerna? Är det stora skillnader på domarnas sätt att döma ridponny mot welsh partbreed?

Det var nära för en del. Kan det finnas chans att dom klarat sej bättre eller sämre bland ridponnyerna? Är det stora skillnader på domarnas sätt att döma ridponny mot welsh partbreed?
Självklart ska det vara skillnader på ridponnier och welsh partbred! Jag förstår inte hur domarna över huvudtaget kan döma welsh partbred! Hårda ord kanske, men vilken likhet finns det mellan en ridponnyhingst och en welshpartbred som kan vara 165cm hög?
:banana: :banana: :banana:

Finns det nån bruksanvisning för domarna som ska bedömma W part bred, rasbeskrivning alltså? Annars kan väl man inte sätta poäng som tillgodoräknas PBredarna eller deras föräldrar i nåt officiellt sammanhang eller hur funkar detta:confused: Vet alla domare hur en WPB ska se ut? Eller finns det speciella domare för såna? Verkar snurrigt eller har vi inte hängt med härute?
Ja, HUR ska dom se ut, ni som vet?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 822
Senast: Hedinn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 160
Utrustning Nu sitter jag här i stundens hetta och planerar byte av golvet på trotjänare, en Värmlandsvagn från 2002. Jag har läst runt lite och...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: Karlfranz
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
3 269
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈