"Rottweilern" Nisse *bilder*

MrsScabtree

Trådstartare
Så fick mamma och pappa äntligen sin "rottweiler", igår hämtade dom hem sin lilla Nisse :)

Pappa ville ju egentligen inte ha någon hund från början :angel:

DSC_5342.jpg

DSC_5194.jpg

Mamma som äntligen fått sin efterlängtade hund

DSC_5346.jpg

The name is Nisse

DSC_5316.jpg

DSC_5315.jpg

Nisse marodör

Sv: "Rottweilern" Nisse *bilder*

DSC_5405.jpg

Nisse råttehund :D

DSC_5439.jpg

DSC_5446.jpg

Bailey tyckte sådär om sin nya "bror"

DSC_5229.jpg

Nisse är en supergo liten valp som inte räds någonting, allt ska undersökas!
Katten Bailey är jättekul att skälla på och trädgården far han runt i som ett jehu bland löven. Igår fick han träffa Grima, först var hon jätteläskig men sedan en kul typ att leka med, fast man fick visa lilla magen för henne en gång också :) . Nä, det är en alldeles underbar liten sak och mamma och pappa är SÅ glada och malliga. Om 2 veckor kommer "kusin" Ian, då blir det fler bilder :bow:

Å men tusseliten!!

Man smälter ju som en glass i solen...Vad är det för ras? Har missat vad du skrivit om honom innan.

Men gud vilka fina bilder, du är verkligen superduktig :bow:

Fick en liten tår i ögat på bilden med din mamma och Nisse, vilken härlig bild :love:

Men gud vilka fina bilder, du är verkligen superduktig :bow:

Fick en liten tår i ögat på bilden med din mamma och Nisse, vilken härlig bild :love:

Tack :)

Ja, jag blev så glad när jag var där igår och hälsade på en stund. Dom ser SÅ glada ut :love:

ÅHHH, vad det börjar att suga i schnauzertarmen!

Vad härligt! Syns verkligen att de är lyckliga allihop (utom möjligen katten...:p).

Vad roligt när ni får hem er valp sedan, tänk vad kul med två så jämngamla!

Nu förstår jag vad du menade i en annan tråd...! :D

Jösses, jag måste ropa in sambon att titta på dessa bilder. Supersöt!!

Edit: fan han blev mer imponerad av katten.... :(

Senast ändrad:

Otroligt snygg rottweiler! Jag kanske borde tänka om när det gäller dem, brukar inte vara min favoritras när det gäller utseende.

Ska bli kul att få se bilder på honom med sin kusin senare :laugh:

Den sötaste rottis jag någonsin sett! De här skäggiga sakerna är fullkomligt livsfarliga...

Och åh vad din mamma ser lycklig ut. :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 941
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 295
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 351
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka