Cambrie

Trådstartare
Har 22 timmar att slå ihjäl i Rom i oktober. Någon som varit där och kan komma med ett vettigt hotell där det är lätt att ta sig in till staden men också lätt att ta sig in till flygplatsen dagen efter då vi ska vidare till ett bra pris (jag, mannen och de båda barnen handlar det om)? Finns det sådana där "jump on jump off" bussar man kan åka med i staden så man i alla fall hinner få en liten överblick över den? Någon som har tips på hur man ska effektivisera dessa 22 timmar?

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 223
Senast: Enya
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama