Roliga t-shirts tll gravid?

mimmipigg

Trådstartare
Jag vet att det för något år sen var uppe en tråd där man kunde köpa skojiga tröjor till blivande mammor.
Den enda jag minns som skrev i den var Silverkedjan, men slänger ut en fråga här så kanske det går få några tips!
Har googlat men hittat bara BEBIS, MAMMA, GRAVID-tryck men jag skulle vilja ha något mer ovanligt.

Sv: Roliga t-shirts tll gravid?

Vi föräldrar gravid visade i senaste nummret en assnygg tröja från hm (den finns inte i deras webbshop)
hmmamma_57083359.jpg

4mom har det här gravidbandet, som man drar över magen.
magband-feets-helbild_2792.jpg

magband-hands_2795.jpg

Ett tips är att kolla tradera! Där kan man hitta lite roliga.

Gravidband? Jag minns med fasa allt som tog det minsta mot min mage skapade kräkkänslor direkt!
Ska ta en tur till Tradera.

Gladagrodan.se kan man beställa eget tryck :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 370
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 470
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 518
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Passar inte med min hund :(
  • Skällande hundar