Jaha så bara för att folk tycker det är kul att ha sex på offentliga platser så ska alla andra behöva lida av att råka komma på dom?
Jag tycker såklart inte att man ska skamma folk men blanda inte in människor som inte vill se folk knulla eller vistas där folk har knullat mot deras vilja. Lite respekt får man väl ha. Tycker att det är skitäckligt att behöva se människor ha sex, tycker det är lika illa som blottare eller Dick pics i inboxen.
Vadå skamma? Menar du att det inte är okej att uttrycka att man tycker att det är äckligt att sitta i samma bubbelpool som ett par som har sex? Att råka öppna fel dörr på offentlig plats?
Att riskera att hoppa på en nattbuss med ett sexande par längst bak?
Om tråden handlade om sexuella fantasier eller sånt man lever ut hemma eller på lokal där alla är införstådda vore det kränkande och skammande att skriva som jag gjort men när det gäller människor som förverkligar såna fantasier på offentlig plats är jag i min fulla rätt att säga vad jag tycker. Det gäller handlingar som påverkar andra människor och som dessutom är olagliga.
Jag brinner uppenbarligen inte för detta ämne lika hårt som ni gör.
Men jag vidhåller att jag tycker det är väldigt tråkigt att man använder ordet "äckligt/skitäckligt" om andra människors sexuella preferenser. På ingenstans i tråden kan jag heller riktigt se att inläggen handlar om exhibitionism, de har inte skrivit upp sina platser och hänvisat till att det skulle vara så oerhört spännande att kladda ner ett bussäte med sexjuice, att ha främlingar bredvid i bubbelpoolen eller att bli påkommen.
Att ha sex på andra ställen än i det privata rummet innebär inte automatiskt att man har sex i det offentliga.