Roliga sätt servera alkohol?

lillsmurfagirl

Trådstartare
hej!

Jag ska ha fest/ picknik och funderar på sätt man kan servera alkohol på. Den uppenbara melonen har jag i bakhuvudet men finns det nåt mer? Vet även fylla festis med alkohol också.

Har ni några roliga tips?

Hittade den här, gillar själv idéen med hajen, vet dock inte om dom godisarna säljs längre, kanske går att göra med nån annan godis?

Hade gula små plasthinkar (rymde typ en liter, kanske lite mindre) som jag köpte på BR, de hade vi med på en picknick och gjorde "hink-drinkar". Jättestora tjocka sugrör i också, svårt att dricka direkt ur hinken. Det var uppskattat av alla :)

Kom på att vi hade olika sorters smaksatt chokladpudding också. Jägervarianten gick hem hos alla, även de som inte gillade Jäger.

Liknande trådar

Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 507
Senast: EZMK
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 950
Senast: Myrten
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 803
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama