Misstänkte det, men bra att det är ok med familjenNäpp! De var inte meningen! Jag tog bort hans namn i första meningen, men missade i andra.... Fel av mej, men helt okey eftersom jag kollat med familjen.
Tack för påpekandet!
* Jenny *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Misstänkte det, men bra att det är ok med familjenNäpp! De var inte meningen! Jag tog bort hans namn i första meningen, men missade i andra.... Fel av mej, men helt okey eftersom jag kollat med familjen.
Tack för påpekandet!
* Jenny *
6 åringen skall sova.
"Sov nu mitt hjärta" säger jag till honom.
"Men mamma jag vill ligga med dig" svarar han.
(Han vill alltså sova i min säng och inte i sin egen)
Jag har fått kommentaren av sexåringen: "Mamma du har mycket större bröst än grannen". (Hon låg och solade i sin trädgård i somras)Låter som min dotter 2 år 4 mån. Vi lägger henne varannan kväll och vid läggdags klappar hon på kudden och säger mamma/pappa ligga, beroende på vem som ska lägga henne blir svaret antingen ja mamma ska ligga idag eller nej pappa får ligga idag..
Häromkvällen satt vi i tvsoffan. Dottern sätter sig jämte mig, pillar lite på min tröja och utbrister sedan "fina bröst..." Sambon och jag blev lite chockade även om han sa att han höll med henne och jag inte tyckte att det var så passande att säga..
Hoppas jag inte skrivit detta här redan... När vår äldste var yngre åkte han bil med sin mormor o morfar som han älskar. Så frågar han:Det är svårt att greppa det där med döden och att det fanns en tid då man själv inte fanns om man är tre år.
En eftermiddag på väg hem från förskolan:
Jag: "Akta! Du kan bli överkörd om du springer iväg så där."
H: "Då får ni köpa en ny H."
När jag och mannen pratade om något som hände för fem år sedan:
H: "Var var jag då?"
Jag: "Det var när du inte hade kommit än."
H: "Aha, det var när jag och E satt under bordet och väntade."