Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Grattis @Paddington !!
1d9c65ab85cd81f18277b5afbcb23c4f.jpg

Röstlista DL 1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:15 Malinois röstar på bumpo
19:52 Sookie röstar på Malinois

(20:12 Blacksmithfarm röstar på Malinois)
(20:38 Blacksmitfarm ändrar röst till Snurrfian)
20:54 Schantana röstar på Blacksmithfarm
21:05 Lilltess röstar på Malinois
21:08 hemlig röstar på Habina
21:16 Ferrari röstar på Artline
21:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:22 Habina röstar på Ferrari
21:26 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline

(21:29 Artline röstar på hemlig)
21:29 Artline ändrar röst till Blacksmithfarm
bollen__ missar att rösta
Bumpo missar att rösta (hade röstat på Snurrfian)

Artline lynchas (ulv)
________

Spinner vidare på @quarter4ever 's funderingar. Ett annat alternativ är ju att Artline inte hann se din röst heller och därför inte reflekterade över ifall hon behövde rädda sig?
Oavsett är det väl svårt att få ut så jättemycket av det just nu.

Dags för mig att sova igen. En natt kvar att jobba.

Artline var korrupt polis (ulv)

målar i lite ....
Röstlista DL 1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:15 Malinois röstar på bumpo
19:52 Sookie röstar på MalinoisR

(20:12 Blacksmithfarm röstar på Malinois)
(20:38 Blacksmitfarm ändrar röst till Snurrfian)
20:54 Schantana röstar på Blacksmithfarm
21:05 Lilltess röstar på Malinois
21:08 hemlig röstar på Habina
21:16 Ferrari röstar på Artline
21:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:22 Habina röstar på Ferrari
21:26 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline

(21:29 Artline röstar på hemlig)
21:29 Artline ändrar röst till Blacksmithfarm
bollen__ missar att rösta
Bumpo missar att rösta

Artline lynchas ( ulv)

oj vilken härva att nysta i :banghead::o docka så har jag ju nu mina misstankar......:meh:
Eftersom @Artline var ULV

1. Så kan man ju tänka att dom pratat ihop sig i lyan och röstat på en gemensam och att @Artline skulle vela fram och tillbaka för att minska misstankar och öka förvirring.... :crazy:
= möjliga ulvar
@LenaH
@Schantana

2. en annan tanke dom som röstat på @Artline är ulvar för att minska deras Ulvighet..... :banghead: :crazy:
= möjliga ulvar
@Ferrari
@Blacksmithfarm
@quarter4ever

3. En tredje är ju att ulvarna håller en låg profil och röstat på dom som fick flera röster......:banghead: :confused:
= möjliga ulvar
@LenaH
@Schantana
@Ferrari
@Blacksmithfarm
@quarter4ever
@Sookie
@Lilltess

4.
Ulvarna la alla sina röster på personer som bar fick en röst och @Artline hade som uppgift att förvirra och rösta på en som fick flera.....
= möjliga ulvar
@Snurrfian
@Malinois
@hemlig
@Habina

och nu känns allt så mycket mer överskådligt.......:laugh: :banghead: :confused: :eek:

Sedan har vi ju dom 2 som "glömde" att rösta...... :meh:
får se hur mina teorier håller efter nattens lynchning.....:nailbiting:

Stort grattis @Paddington !

För att fundera på leken så funderar jag en aning över BSF, väldig velig i sitt röstande, och lägga en andra röst på en ny spelare som inte har gjort någon fadäs känns märkligt, sen ändra röst till mig för att jag hade en vek första dags teori. Räddningen av sig själv är inte så märklig, det som är mest märkligt är som sagt Artlines röst på hemlig? :cautious: Hon borde ha hunnit se Qs röst, även om hon inte hann se BSF. Frågan är då varför hon röstar på Hemlig och inte BSF eller Malinois? Att BSF lägger rösten på Artline istället för Malinois känns mer förståeligt, i och med att BSF hade varit i hetluften tidigare med sin röst på Malinois. Men skulle det verkligen kunna vara så att det var tre ulvar som var i hetluften igår? Dvs Artline, BSF och Malinois? Det verkar nästan otroligt... :cautious:

3. En tredje är ju att ulvarna håller en låg profil och röstat på dom som fick flera röster......:banghead: :confused:
= möjliga ulvar
@LenaH
@Schantana
@Ferrari
@Blacksmithfarm
@quarter4ever
@Sookie
@Lilltess

Det enda som är "fel" i den listan är oss som la röster först på personerna i frågan, jag hade tex ingen aning om att Artline skulle få flest röster när jag la min röst (men tur var väl det... :D)

Snygg uträkning annars :) Finns ju som sagt flera möjligheter med röstresultatet. Du missade dock alternativet dom som röstade på någon som inte fått någon röst alls för att inte "synas lika mycket". Så egentligen så står man ganska still i början-

Och GRATTIS @Paddington ! :heart

Jag reagerar lite på @Blacksmithfarm s velighet, känslan jag fått av henne förr är att hon är mer säker. Tror dock inte en lurvig bsf hade agerat så men kanske en ensam ond.. Det är så himla svårt att utläsa något ur DL1 då de flesta bara griper efter efter halmstrån.

oj vilken härva att nysta i :banghead::o docka så har jag ju nu mina misstankar......:meh:
Eftersom @Artline var ULV
:banghead::crazy:

= möjliga ulvar
@LenaH
@Schantana
@Ferrari
@Blacksmithfarm
@quarter4ever
@Sookie
@Lilltess

:nailbiting:

En fråga här, vad menar du med att hålla låg profil genom att lägga röst på någon som redan har en röst? Jag tycket snarare att man håller låg profil om man lägger en betydelselös röst.

Jag kan berätta vem vi käkar samtidigt som ängeln skriver ut vem hon skyddar.

Sen får den ätna berätta sin roll. Sedan lynchar vi ängeln :idea:

Inte för att jag vill stöta mig mig LLarna men jag undrar lite om det kanske kommer någon uppdatering snart? @Paddington @Hedinn och @Myrten för att hon ska känna sig saknad. ;) Eller håller ni på och firar Paddington? :D
Självklart firar vi Paddington! :D

Nej, jag ber om ursäkt, satt redo strax innan 11, sen kom nån och behövde hjälp för att planera årets betäckningar så jag fastnade i det istället... :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka