Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Jag trodde som sagt att bsf la första rösten på en ny. Det kan vara en röst som inte avgör och är lätt att lägg för en ulv. Vad jag tycker om en andra röst på en ny har jag inte hunnit analysera men samtidigt förstår jag inte vad en ulv skulle vinna på det. Men jag tycker det är tråkigt om en ny lynchas först. Jag får klura lite på det om jag överlever.

Jag trodde som sagt att bsf la första rösten på en ny. Det kan vara en röst som inte avgör och är lätt att lägg för en ulv. Vad jag tycker om en andra röst på en ny har jag inte hunnit analysera men samtidigt förstår jag inte vad en ulv skulle vinna på det. Men jag tycker det är tråkigt om en ny lynchas först. Jag får klura lite på det om jag överlever.

Jag gjorde ju det i en lek och fick en drös med röster på mig pga det. Jag var ulv... ;)

@Hedinn och @Myrten har lämnat mig (och er) åt sitt öde, så ni och dem får skylla er själva....... :angel::p

Uppdatering
Det är svårt att skilja vem som är korrupt snut från den som är juste, det sitter ju inte precis i kläderna. Det blir ännu svårare när The Merry Women bestämt sig för att köra Polisskolan tema på deras temakväll den här månaden och alla kvinnor kommer utklädda till poliser - manliga poliser!

Barägaren inser att man nog får tänka om när det gäller temakvällarna. Som tur är råkar en förvånad förbipasserande kvarterspolis halka in på baren i tron att det är stans bästa salladsbar (det var ju en pub igår) men när denne väl inser sitt misstag har hon redan avslöjat sin sanna natur

Artline var korrupt polis (ulv)

@Hedinn och @Myrten har lämnat mig (och er) åt sitt öde, så ni och dem får skylla er själva....... :angel::p

Uppdatering
Det är svårt att skilja vem som är korrupt snut från den som är juste, det sitter ju inte precis i kläderna. Det blir ännu svårare när The Merry Women bestämt sig för att köra Polisskolan tema på deras temakväll den här månaden och alla kvinnor kommer utklädda till poliser - manliga poliser!

Barägaren inser att man nog får tänka om när det gäller temakvällarna. Som tur är råkar en förvånad förbipasserande kvarterspolis halka in på baren i tron att det är stans bästa salladsbar (det var ju en pub igår) men när denne väl inser sitt misstag har hon redan avslöjat sin sanna natur

:arghh::arghh::arghh: saknar Hedinn och myrten :heart:heart

Men det känns rättvist. Jag tror det här är första gången jag ryker under första speldygnet. Någon gång är det min tur :p

Jag känner mig alldeles för mosig för att tänka något smart om röstningen. Men skulle verkligen en ulv rösta på artline i det läge som var? Tänker alltså Q och hemlig nu. Det skulle ju kunna vara så att blacksmithfarm också är ulv förstås, men skulle hon då inte lagt sin ändrade röst på någon annan för att rädda sig? Hm... tänker att hon skulle lagt den på malinois.

Eller så var alla tre ulvar. :nailbiting:

Nu måste jag gå och kvällsfodra, får se om jag kommer in någon mer sväng ikväll. Har tyvärr en strulande mobil, så jag kan inte surfa från den. :arghh:

Uppdatering

Tack för ett gott skratt åt filmsnutten :laugh:

Info

NattDL kl 11.00
dagDL tidigast kl 21 (@Hedinn återkommer om exakt tid när hon lämnat delfinariet ;) )

@bumpo varnas för missad röstning.
Kom ihåg att du ska ange både motivering och vem du skulle ha röstat på när du kommer in i tråden

målar i lite ....
Röstlista DL 1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:15 Malinois röstar på bumpo
19:52 Sookie röstar på MalinoisR

(20:12 Blacksmithfarm röstar på Malinois)
(20:38 Blacksmitfarm ändrar röst till Snurrfian)
20:54 Schantana röstar på Blacksmithfarm
21:05 Lilltess röstar på Malinois
21:08 hemlig röstar på Habina
21:16 Ferrari röstar på Artline
21:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:22 Habina röstar på Ferrari
21:26 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline

(21:29 Artline röstar på hemlig)
21:29 Artline ändrar röst till Blacksmithfarm
bollen__ missar att rösta
Bumpo missar att rösta

Artline lynchas ( ulv)

målar i lite ....
Röstlista DL 1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:15 Malinois röstar på bumpo
19:52 Sookie röstar på MalinoisR

(20:12 Blacksmithfarm röstar på Malinois)
(20:38 Blacksmitfarm ändrar röst till Snurrfian)
20:54 Schantana röstar på Blacksmithfarm
21:05 Lilltess röstar på Malinois
21:08 hemlig röstar på Habina
21:16 Ferrari röstar på Artline
21:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:22 Habina röstar på Ferrari
21:26 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline

(21:29 Artline röstar på hemlig)
21:29 Artline ändrar röst till Blacksmithfarm
bollen__ missar att rösta
Bumpo missar att rösta

Artline lynchas ( ulv)

lite funderingar och kommentarer kring röstningen:
jag funderar mest över varför Artline i sin första röst la den på hemlig ? även om Art inte sett att BSF ändrade röst så vore det inte direkt Einstein-nivå på tänkandet att kunna inse att så skulle kunna ske ? Andra funderingen är varför hemlig ? och inte då Malinois som ju hade 2 röster ? precis som BSF...

Kan det vara försök att rikt misstankarna mot dem ? Eller är det alibitänk bakom ?:idea:

fram till BSF ändrar röst så är det ju tom så att om Artline valt att lägga en andra röst i sin tur på någon av de flertalet som hade bara en röst istället för ytterligare en till med en enda ( hemlig ) så hade det ju varit bättre för henne?

Habina verkar vilja hålla hemlig som mindre misstänkt - är det bara för att Artline la sin röst på henne ? eller hur tänker du där @Habina?

1: jag missade att leken börjat igår. Hade död mobil större delen av dygnet och sen kan jag varit lite onykter på kvällen.

2: grattis med dagen @Paddington hoppas att du får en awesome dag.

3: tur att leken inte dragit iväg 7367393793 sidor i alla fall. Vad gäller min röst så hade den hamnat på Snurrfian eftersom hennes röst på Q var obegriplig för mig. Hon tror imte själv på sin teori men lägger ändå rösten där.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka