Vad det gäller det första du citerar av mig är det före DL igår och en reflektion jag hade just då , och egentligen står jag fast vid det idag ( ang röständringarna)Mina funderingar:
Sookie:
Har inte släppt tanken på att sookie försökte utpeka Malinois som ond, var det ett försök att dra uppmärksamheten från sig själv, ulvigt värre. Eller tvärtom med alla teorier hon har för sig att dra så mycket uppmärksamhet till sig att vi omöjligt kan tro att hon är ond.
Blacksmithfarm: här är det snurrigt värre. Varför byta röster så många gånger. Något som artline först tycker var positivt sedan ulvigt. BsF blir sedan ursäktad av quarter4ever:
"BSF kommer in och lägger en röst som hon sedan ändrar. Inget av det känns direkt som något en ond BSF skulle göra, men det kan man å andra sidan inte veta , så får fundera lite över det , men spontant - så nja troligen inte?”
"Men behöver det betyda att BSF är ond?
Jag tycker ju att ändringarna i sig närmast borde tyda på motsatsen. den sista ändringen är det inget att säga om, då det var för att rädda sig själv. Mycket sällan en ond velar så med sina röster i DL1"
Skyddar hon bsf här? I sådana fall varför. Nått lurt är det.
Sedan har man ju fått lite mer att gå på trots allt efter att det visade sig att Artline var ulv, så naturligt att man fortsätter att fundera några varv till. Jag har inte alls avskrivit BSF som ond , vilket jag faktiskt skrev i det inlägget du valt att inte citera allt ifrån sedan
Jag fetmarkerar den här nedan i mitt citat så syns det vad jag menar
Men behöver det betyda att BSF är ond?
Jag tycker ju att ändringarna i sig närmast borde tyda på motsatsen. den sista ändringen är det inget att säga om, då det var för att rädda sig själv. Mycket sällan en ond velar så med sina röster i DL1.
Däremot är jag mer fundersam över hennes val att rösta på Malinois som är ny samt därefter Snurrfian, innan hon byter till Artline
BSF kan mycket väl vara ond , men för mig känns det mer pga de 2 första hon väljer att rösta på och inte ändringarna i sig....
Inte direkt att beskydda BSF- eller hur ? Mer att jag resonerar kring vad som tyder på ev ondhet .
Sedan kan ju faktiskt BSF lika gärna vara god , jag har ingen aning helt enkelt , och då blir det lite av karaktären å ena sidan och å andra sidan i funderingarna.