Tack, jag reagerade faktiskt inte! (Kanske för att jag nu nått sidan nutidMen hemlig röstade på dig igår och inte på Artline ? Jag frågade exakt samma som @LenaH redan igår. För art röstade på hemlig. Hemlig som sagt röstade på dig ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, jag reagerade faktiskt inte! (Kanske för att jag nu nått sidan nutidMen hemlig röstade på dig igår och inte på Artline ? Jag frågade exakt samma som @LenaH redan igår. För art röstade på hemlig. Hemlig som sagt röstade på dig ?
Men hemlig röstade på dig igår och inte på Artline ? Jag frågade exakt samma som @LenaH redan igår. För art röstade på hemlig. Hemlig som sagt röstade på dig ?
Jag tänker ju tvärtom om @Ferrari - jag tror inte att det gör henne god utan snarare ond. @quarter4ever med andrarösten håller jag däremot med om.tyda att hemlig är god. Det citat jag sedan angav från mig själv, SKULLE ha handlat om dig och ferrari, men uppenbarligen var jag lite väl trött när jag skrev det.
Jag tänker ju tvärtom om @Ferrari - jag tror inte att det gör henne god utan snarare ond. @quarter4ever med andrarösten håller jag däremot med om.
Oj. Vad mycket som skrivs. Varit iväg idag och är fortfarande inte hemma men ska försöka läsa igenom och återkomma med en röst om inte annat.
DL vid 21?
LenaH röstar på Ferrari för att jag tror att gårdagens röst på Artline var en alibiröst som gick åt pipsvängen när qs något oväntade röst kom och Bsf såg sin chans till räddning.
Alltså - DL2 har man (jag) inte så himla många starka teorier ännu utan det handlar väl fortfarande om att sondera terrängen.Jag är faktiskt villig att hålla med dig lite, dock är teorin lite tunn för att vara från dig, vilket gör att jag tror att du vet mer.. Jag ska kika lite på Ferrari faktiskt och se om jag ser något.
Det som får mig mest att höja på ögonbrynen är det faktum att @Blacksmithfarm lägger sin röst på malinois, pga hennes röst på bumpo med motiveringen att det finns fler som inte skrivit i tråden. Men även där... nja, finns ju inget tidigare i leken att grunda en röst på.
Ferrari röstar på Artline
För att antingen försöker hon vara pedagogisk med nybörjarna (@Schantana och @Malinois i nedanstående citat), eller så försöker hon helt enkelt framstå som en god samarit som berättar hur det kan vara i en lek. "Fast jag tror att i början beror nog aktiviteten...." och "Jag tror att det är en nybörjar grej"
Och att försöka framstå som god känns lite ludet.... Så därför hamnar min röst på Artline.
Alltså... det är 28 minuter kvar till DL....
Alltså - DL2 har man (jag) inte så himla många starka teorier ännu utan det handlar väl fortfarande om att sondera terrängen.
Däremot blir jag lite fundersam över att du verkar vilja påskina att jag skulle ha en specialroll?
Det gör dig inte mer god i mina ögon.
velandet är inte särskilt ulvigt i sig - snarare tvärtom-men vilka hon röstat på och med vilka motiveringar skulle kunna vara det ? klarare så ?Jag kan hålla med dig om att hennes sista röständring är den som är minst knepig, men att ändringar skulle göra henne god?Nja jag är nog mer inne på att det är mer ulvigt än godförklarande faktiskt. Samtidigt är det lite intressant att du i första delen säger att en ond inte skulle vela så mycket för att i nästa stycke säga att det är de första rösterna som skulle göra henne misstänkt.
![]()
Aj då, då börjar jag få ont om tid, jag fastnade lite i min uppsats igen.21.00
Stod det i uppdateringen efter käket![]()
bra att du har bättre koll än mig21.00
Stod det i uppdateringen efter käket![]()
bra att du har bättre koll än mig![]()
![]()