Nja. Han tillför ju ungefär lika mycket i aktiviteterna som Åsa och Suzana. Behövs han inte som slaktare kan han åka hemJo fast mattias är skön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja. Han tillför ju ungefär lika mycket i aktiviteterna som Åsa och Suzana. Behövs han inte som slaktare kan han åka hemJo fast mattias är skön
Det är en kulturell fråga om det är ok att äta insekter. Är hon psykopat vilket jag tvivlar på, så beror det inte på insekterna.
Jag undrar om @honung inte menar t ex Linns iskalla blick. Jag hade nog också sett ut så om jag flera dagar i rad tvingats vakna till det vedervärdiga introt till I got you babe. Hade kanske kunnat slinka ner en kackerlacka också.
Och man byter ju inte matkulturella föreställningar bara för att man kommer till Fiji.
Opålitlig? Lite mer åt hållet lyset tänt, ingen hemma va?Suzanna känns grymt opålitlig. Aldrig att jag skulle köpa hus av henne.
Värdig vinnare? Det var förra årets vokabulär. I år heter det Stark Spelare.Han är verkligen en värdig vinnare av det man har sett än så länge.
Hahaha
Nog kunde kung Linn räkna ut att de utanför pakten inte snällt skulle låta sig röstas ut.... eller uppenbarligen INTE.
Eller hur! Det är Robinson och några LJUGER. Så himla konstigt.Nog kunde kung Linn räkna ut att de utanför pakten inte snällt skulle låta sig röstas ut.... eller uppenbarligen INTE.
Jag ser det inte som en lögn, inte på den nivån, att intyga att man ska rösta på någon och inte göra det är ett spel inte en lögn. Det är inte så att de låtsas vara bästa vänner och förtrogna medan de egentligen avskyr och föraktar personen så det går på ett djupare plan.Eller hur! Det är Robinson och några LJUGER. Så himla konstigt.
För övrigt tycker jag att hela lag Syd är helt ointressanta nu. En liten sorglig skara i färd med att pakta ihjäl sig. Då är det roligare med Nord.
Jag ser det som en lögn om de säger att de kommer att rösta på Åsa och sedan röstar på Fia. Men det är ju bara en Robinsonlögn och inte värt mer än så. Förstår inte varför Linn väntade sig något annat.Jag ser det inte som en lögn, inte på den nivån, att intyga att man ska rösta på någon och inte göra det är ett spel inte en lögn. Det är inte så att de låtsas vara bästa vänner och förtrogna medan de egentligen avskyr och föraktar personen så det går på ett djupare plan.
Hon trodde hon var så charmig att killarna/Äsa skulle föredra att hennes allians är intakt före att få chansen att stanna själv.Jag ser det som en lögn om de säger att de kommer att rösta på Åsa och sedan röstar på Fia. Men det är ju bara en Robinsonlögn och inte värt mer än så. Förstår inte varför Linn väntade sig något annat.
Precis! Och alla som blir kvar vet ju att den utröstade inte åker hem. Så har det väl varit i de 200 senaste säsongerna i alla fall.Jag fattar inte varför så många blir såååå FÖRVÅNADE när de får veta att de ska till Gränslandet? Alltså ingen kan inbilla mig att de som deltar i realityshows inte gör research innan och kollar igenom tidigare säsonger. Så dum är ingen.
Jag har funderat på om de blir tillsagda att spela ovetande av produktionerna (för det gäller även exempelvis farmen, i mästekocken finns 'andra chansen' osv i all oändlighet), men i kvällens avsnitt av robinsom ser det för mig ut som ärlig förvåning och det förbryllar mig.Precis! Och alla som blir kvar vet ju att den utröstade inte åker hem. Så har det väl varit i de 200 senaste säsongerna i alla fall.