Ja, har du inte kommit på det förrän nu? De är ju superlika :D
Har ju noll ansiktsminne. Men de är ju även kopior personlighetsmässigt! Eller personlighet... de är ju väldigt söta när de ler. Och de pratar på samma sätt, fladdrar med ögonen på samma sätt. Haha, att det tog sån tid att känna igen. :D

Måndag hela veckan...
...kvällens tävling kändes lite ojämn. Undrar varför det bara skulle vara två tävlanden per lag idag, det ser ut som det blir hela laget i morgon igen, om inte jag minns fel på bilderna de visar i slutet av avsnittet?

Gränslandet
Hejdå Adnilson! 👍

Jäklar vad Sofie och Anna slet i kväll! Jag var imponerad. Men det var smart av Syd att inse vad Måndag hela veckan betydde för tävlingen.

Vinnare i grenen Fokusera på rätt saker: Adnilson med Fan, han stack mig i hjärtat, han kunde ju valt en arm eller ett ben, han måste verkligen vilja döda mig, han stack mig i hjärtat .... :laugh:

Skönt att slippa Adnilson, vilken gnällspik alltså. Trodde han skämtade när han började prata om att han inte skulle ha stuckit honom i hjärtat.:rofl:

Skönt att Nord vann, jag orkar inte med snubbarna i andra laget. De är som två femåringar i hur de beter sig. Dock hade nord gärna fått förlora så de kunnat bli av med suzana,..

Vänligen rösta ut Åsa, Mattias och Suzana. De GÖR ju inget! :cautious:
Åsa och Suzanna och LINN! Jag tycker dessa tre skulle ha varit klippt och skurna för farmen istället för robinson, den nivån passar dem bättre. Linns diktatorvecka måste ha varit The WEEK of her LIFE och hon har fortfarande inte fattat att den veckan är slut nu. Åsa är bara creepy, hon skulle passa bra i en skräckfilm, hon känns som Nicolines onda lillasyster typ. Suzanna, eh...ja. PINSAM!

Mattias gillar jag. Vänta och se, han kommer snart i fokus.

Åsa och Suzanna och LINN! Jag tycker dessa tre skulle ha varit klippt och skurna för farmen istället för robinson, den nivån passar dem bättre. Linns diktatorvecka måste ha varit The WEEK of her LIFE och hon har fortfarande inte fattat att den veckan är slut nu. Åsa är bara creepy, hon skulle passa bra i en skräckfilm, hon känns som Nicolines onda lillasyster typ. Suzanna, eh...ja. PINSAM!

Mattias
:laugh:

Har aldrig sett Farmen och då ska jag nog låta bli i fortsättningen också :D

Mattias gillar jag. Vänta och se, han kommer snart i fokus.
Linn gillade jag ända till diktatorveckan, där visade hon en sida som jag helst vill vara utan men skicka inte Linn till farmen, tänk på djuren.

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
462
Senast: Piaff
·
Fritid Inför kommande ledighet skulle jag vilja hitta ett nytt sällskapsspel, så önskar tips på era favoriter 😊 Vi är fyra -sex vuxna som...
2
Svar
28
· Visningar
724
Senast: Enya
·
Mat Ny kaffeautomat på jobbet så de har plockat bort de allmänna mjölkpaketen. Jag dricker te och vill till de teer jobbet erbjuder ha...
2
Svar
28
· Visningar
1 033
Senast: lil-sis
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
32 022
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar