Vad sshäjer du?Molle hade nog nallet lite för mycket av Piña Coladan själv - det var ju ingen deltagare som passade på att uppsöka baren under tiden den var öppen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sshäjer du?Molle hade nog nallet lite för mycket av Piña Coladan själv - det var ju ingen deltagare som passade på att uppsöka baren under tiden den var öppen....
Du är död!raderar jag är tydligen död nu- sorry LL kollade innan jag postade men min webläsare hängde uppenbarligen inte med -...
Då ska vi se....
Ytterligare en Robinson-tävling där inget av lagen gått in för att vinna utan mestadels tillbringat dagen med att förbättra solbrännan på stranden. Då är det ju inte konstigt att bägge lagen hamnar inför Örådet igen.
Det är ju ganska så många röster som ska gås igenom den här gången så jag ska göra pinan kort.
Den som får lämna ön är vår käre polisman Martin Melin
MEN
Jag tror du även har ett tillkännagivande?
Ja, jag har ju träffat mitt livs kärlek här på ön - Martin sträcker ut handen och sakta reser sig Zubeyde upp och ser med ledsna ögon på sina lagkamrater i lag syd.
Martin_Melin var ulv
Zubeyde_Simsek var ängel
har du chrome? Gå in på inställningar via de tre strecken uppe till höger i menybaren, välj sedan avancerade inställningar och scrolla nedåt så kommer det språkinställningar. De andra webläsarna bör ha ngt liknande.Vaaaaars fattar nada.
Jo de måste de ha varit. Och det förklarar ju varför hon inte ville ha ut polisen I första hand! För då skulle ju hon själv åka..Jag gissar att de var ett kärlekspar... Men det förklara i sådana fall Zubeyde idag, tyvärr gjorde hennes försök att rädda polisen att det blev fel istället.
Explorer. Men jag det borde ju heta något liknande, tack!har du chrome? Gå in på inställningar via de tre strecken uppe till höger i menybaren, välj sedan avancerade inställningar och scrolla nedåt så kommer det språkinställningar. De andra webläsarna bör ha ngt liknande.
jag är det såg jag ju...Du är död!
Ah, juste borde jag ju kommit ihåg att vi hade ett...Jag gissar att de var ett kärlekspar... Men det förklara i sådana fall Zubeyde idag, tyvärr gjorde hennes försök att rädda polisen att det blev fel istället.
Hittade men det är inställt på svenska. Men varför ändrar den orden?har du chrome? Gå in på inställningar via de tre strecken uppe till höger i menybaren, välj sedan avancerade inställningar och scrolla nedåt så kommer det språkinställningar. De andra webläsarna bör ha ngt liknande.
Men varför började hon jidra om att hon var siad? Det behöver hon ju inte ha varit om hon skyddade sig själv précis som du skriver..Oj! Jag trodde faktiskt inte Martin var ulv! Men så mycket bättre! Äntligen lite konkret att gå på!
Zubeyde förvånar mig däremot inte. Hon skyddade väl sig själv första natten och det var därför Molle godförklarade henne.
Öööh @Zubeyde_Simsek jag vet att du är död, men här tror jag nog att Olinda har rätt IGEN!Jag gissar att de var ett kärlekspar... Men det förklara i sådana fall Zubeyde idag, tyvärr gjorde hennes försök att rädda polisen att det blev fel istället.
DL 1Nån som har alla tre röstlistorna till hands?
Jag trodde faktiskt han var det men hade väl nån aning om att Zubeyde_Simsek ville få fram nåt. Dock fattade jag inte vad förrän sent.Oj! Jag trodde faktiskt inte Martin var ulv! Men så mycket bättre! Äntligen lite konkret att gå på!
Zubeyde förvånar mig däremot inte. Hon skyddade väl sig själv första natten och det var därför Molle godförklarade henne.
För den här kommentaren har jag inte alls fått innanJag försöker inte vilseleda dig! Men jag känner mig rätt vilse, rent allmänt!
Hon kunde ju inte skriva att hon skyddat sig själv direkt. Molles sax-argument ansågs väl vara... mindre trovärdiga. Så hon fick väl dra till med något.Men varför började hon jidra om att hon var siad? Det behöver hon ju inte ha varit om hon skyddade sig själv précis som du skriver..