Martin har 5 röster?stämmer verkligen röstlistan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Martin har 5 röster?stämmer verkligen röstlistan?
Dina tankar ja, men de har inte varit speciellt väl underbyggda uppenbarligen eftersom få har velat följa dig. Men som sagt, jag förstår varför.jag vet
Och jag tycker inte jag gjort annat hela dagen att visa på mina tankar....
Bara ett? Tja, jag lär väl inte lista ut det förrän liken är over...Utan att veta var vare sig Martin eller Zubeyde står finns det ett scenario som förklarar hennes reaktioner.
facit har jag inte, men en hel del har jag räknat ut, se mina inlägg så kan det bli klarareMen vad DU tycker är relevant kan väl inte få styra hur andra teoriar? Du äger ju inte leken och vill du få andra spelare att se vad du tycker dig se får du väl komma med bättre argument för varför du har rätt och alla andra fel?
Du kan ju rimligtvis inte sitta på facit över alla roller?
Nej, min ändring är inte med heller. 22.00 till martin_melinstämmer verkligen röstlistan?
jag är ledsen om de inte varit väl underbyggda- har gjort mitt bästa i att försöka peka på varför jag trott än det ena än det andra...Dina tankar ja, men de har inte varit speciellt väl underbyggda uppenbarligen eftersom få har velat följa dig. Men som sagt, jag förstår varför.
Sorry men...Bara ett? Tja, jag lär väl inte lista ut det förrän liken är over...
Många lik i den här leken... Särskilt ikväll.Bara ett? Tja, jag lär väl inte lista ut det förrän liken är over...
Men du måste kanske peka lite tydligare på saker då så man vågar tro på det du räknat ut istället för det man själv räknat ut..det kanske finns lika manga versioner som det finns deltagare? Vem ska man lita på, vem har rätt? Nåja.
facit har jag inte, men en hel del har jag räknat ut, se mina inlägg så kan det bli klarare
I och med att jag vet att du har fel om mig så blir det väldigt svårt att tro på något annat du skriver...jag är ledsen om de inte varit väl underbyggda- har gjort mitt bästa i att försöka peka på varför jag trott än det ena än det andra...
Min dator gillar tydligen lik.Många lik i den här leken... Särskilt ikväll.
Varför känns det som att du försöker vilseleda mig?Martin har flutit under min radar tidigare, men jag tycker att det kitty lyfter här är intressant och bra. Jag blir även misstänksam när det kommer flera röster på Mirre, som visserligen har flutit under radarn men jag blir ändå nojig att det skulle handla om någon form av räddningsmanöver. Detta, parat med att jag just nu tycker att kitty resonerar som att hon är god gör att jag väljer att lägga min röst på martin.
Samir röstar på Martin_melin
Problemet är att du huggit åt för många håll antar jag. Alla som röstat på polisen kan rimligtvis inte vara onda men jag misstänker att polisen är det. Och Mirre_Hammarling.jag är ledsen om de inte varit väl underbyggda- har gjort mitt bästa i att försöka peka på varför jag trott än det ena än det andra...
då tycker jag att du skulle ha lagt ner mer tid på att visa varför jag hade fel om dig istället för att elda på mot mig...I och med att jag vet att du har fel om mig så blir det väldigt svårt att tro på något annat du skriver...