Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Manga?

graphics-manga-539148.jpg
:rofl: är det inte telefonen som ändrar ord så är det tydligen datorn :banghead:
 
DL 3 22:00
14:55 Mirre_Hammarling röstar på Zubeyde_Simsek
19:17 Robinson_Robban röstar på Martin_Melin
20:56 Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
21:41 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Paow röstar på Godzilla
21:49 Jochenmedbaguetten röstar på Mirre Hammarling
21:53 NakenJanne röstar på Godzilla
21:56
Olinda röstar på zubeyde_Simse
21:58 Smail röstar på Martin_Melin
21:59 Samir röstar på Martin_melinSamir röstar på Martin_melin



Zubeyde: 2
Martin: 4
Mirre: 3
Godzilla: 2
 
Du har ju inte direct visat någon anledning till att inte rösta på honom...Sättet du beter dig på nu gör ju inte att du verkar mer god I mina ögon iallafall...
jag har försökt att visa på mer troliga ulvar än just han ( vilken jag inte vet vart han står ) och därför får jag ondvibbar av er som inte vill rikta ögonen dit jag tycker är mer relevant.......
men men så kan det bli....
 
jag har försökt att visa på mer troliga ulvar än just han ( vilken jag inte vet vart han står ) och därför får jag ondvibbar av er som inte vill rikta ögonen dit jag tycker är mer relevant.......
men men så kan det bli....
Jag har ingen aning om han är ond eller god - men vi är manga deltagare I denna lek så jag kanske tycker att det är relevantare att titta någon annanstans än där du tycker? Varför är man ond för att man inte gör som du vill?
 
jag har försökt att visa på mer troliga ulvar än just han ( vilken jag inte vet vart han står ) och därför får jag ondvibbar av er som inte vill rikta ögonen dit jag tycker är mer relevant.......
men men så kan det bli....
Men vad DU tycker är relevant kan väl inte få styra hur andra teoriar? Du äger ju inte leken och vill du få andra spelare att se vad du tycker dig se får du väl komma med bättre argument för varför du har rätt och alla andra fel?
Du kan ju rimligtvis inte sitta på facit över alla roller?
 
jag har försökt att visa på mer troliga ulvar än just han ( vilken jag inte vet vart han står ) och därför får jag ondvibbar av er som inte vill rikta ögonen dit jag tycker är mer relevant.......
men men så kan det bli....
Hade inte ändrat röst om inte du skrev som du gjorde - jag tycker att du ger sjukt knepiga vibbar.
 
Men vad DU tycker är relevant kan väl inte få styra hur andra teoriar? Du äger ju inte leken och vill du få andra spelare att se vad du tycker dig se får du väl komma med bättre argument för varför du har rätt och alla andra fel?
Du kan ju rimligtvis inte sitta på facit över alla roller?
Bra uttryckt! Precis det jag ville få fram men inte kunde formulera!
 
nåja oavsett vilken tillhörighet Martin_Melin har så tycker jag att det var ett misstag att rösta ut honom idag. men man kan inte göra mer än man kan, så hoppas det ger lite svar ändå :)
Jag tror att ulvarna haft lite hjälp idag med att rikta sina röster åt ett visst håll, oklart hur den hjälpen sett ut

Paow vill jag framhålla inte kan vara tjuven enligt tidigare tankar
 
Typ som när man spelar Röj, man börjar ju inte slumpmässigt klicka runt på flera ställen utan man börjar någonstans och sedan jobbar man sig utåt med hjälp av den informationen man får
åh, röj :D
Fast, man börjar i ett hörn, inte i mitten :D
(japp, det är så mycket jag hann hänga med ikväll...)
 

DL 3 22:00
14:55 Mirre_Hammarling röstar på Zubeyde_Simsek
19:17 Robinson_Robban röstar på Martin_Melin
20:56 Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
21:41 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Paow röstar på Godzilla
21:49 Jochenmedbaguetten röstar på Mirre Hammarling
21:53 NakenJanne röstar på Godzilla
21:56
Olinda röstar på zubeyde_Simse
21:58 Smail röstar på Martin_Melin
21:59 Samir röstar på Martin_melinSamir röstar på Martin_melin



Zubeyde: 2
Martin: 4
Mirre: 3
Godzilla: 2
stämmer verkligen röstlistan?
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp