Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Varför känns det som att du försöker vilseleda mig? :D

Jag får nog allt kolla in dina inlägg noggrannare, för det här fick mig att tänka på en deltagare som ofta (alltid) lurar mig med samma typ av inlägg du just skrivit.

Jag försöker inte vilseleda dig! Men jag känner mig rätt vilse, rent allmänt! :D
 
Då ska vi se....
Ytterligare en Robinson-tävling där inget av lagen gått in för att vinna utan mestadels tillbringat dagen med att förbättra solbrännan på stranden. Då är det ju inte konstigt att bägge lagen hamnar inför Örådet igen.


Det är ju ganska så många röster som ska gås igenom den här gången så jag ska göra pinan kort.


Den som får lämna ön är vår käre polisman Martin Melin

MEN

Jag tror du även har ett tillkännagivande?


Ja, jag har ju träffat mitt livs kärlek här på ön - Martin sträcker ut handen och sakta reser sig Zubeyde upp och ser med ledsna ögon på sina lagkamrater i lag syd.


Martin_Melin var ulv
Zubeyde_Simsek var ängel
 
Bara ett? Tja, jag lär väl inte lista ut det förrän liken är over...
I och med att jag vet att du har fel om mig så blir det väldigt svårt att tro på något annat du skriver...
Varför det? Ibland har man rätt ibland fel. Det är ju en diskussion. Tror att både Alexandra och Zubeyde röstade på mig igår, men jag tror ändå att båda är goda faktiskt.

Att avfärda alla teorier en spelare har för att hen har fel om en själv tycker jag är skumt.
 
då tycker jag att du skulle ha lagt ner mer tid på att visa varför jag hade fel om dig istället för att elda på mot mig...
Problemet är jag inte har eldat på mot dig alls utan nästan enbart svarat på dina misstankar mot mig... Och ställt fråga vad du har menat vid något tillfälle, att fråga betyder inte att man misstänker utan att man försöker klargöra vad den andra menar.
 
Då ska vi se....
Ytterligare en Robinson-tävling där inget av lagen gått in för att vinna utan mestadels tillbringat dagen med att förbättra solbrännan på stranden. Då är det ju inte konstigt att bägge lagen hamnar inför Örådet igen.


Det är ju ganska så många röster som ska gås igenom den här gången så jag ska göra pinan kort.


Den som får lämna ön är vår käre polisman Martin Melin

MEN

Jag tror du även har ett tillkännagivande?


Ja, jag har ju träffat mitt livs kärlek här på ön - Martin sträcker ut handen och sakta reser sig Zubeyde upp och ser med ledsna ögon på sina lagkamrater i lag syd.


Martin_Melin var ulv
Zubeyde_Simsek var ängel
Hur blev det såhär??
 
Varför det? Ibland har man rätt ibland fel. Det är ju en diskussion. Tror att både Alexandra och Zubeyde röstade på mig igår, men jag tror ändå att båda är goda faktiskt.

Att avfärda alla teorier en spelare har för att hen har fel om en själv tycker jag är skumt.
:banghead: Jag har inte avfärdat alla teorier Zubeyde har kommit med, men jag sväljer inte heller vad hon skriver med hull och hår bara för att hon tycker att alla borde göra det.
 
Varför det? Ibland har man rätt ibland fel. Det är ju en diskussion. Tror att både Alexandra och Zubeyde röstade på mig igår, men jag tror ändå att båda är goda faktiskt.

Att avfärda alla teorier en spelare har för att hen har fel om en själv tycker jag är skumt.
Ja, absolut kan en spelare ha rätt om annat. Men jag har inte skrivit att jag avfärdar allt hon skrivit?
 
Oj! Jag trodde faktiskt inte Martin var ulv! Men så mycket bättre! Äntligen lite konkret att gå på!

Zubeyde förvånar mig däremot inte. Hon skyddade väl sig själv första natten och det var därför Molle godförklarade henne.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp