För att hon inte gärna kunde skriva "jag är ängel, jag skyddade mig själv, BarenMolle vet det" typ.Men varför började hon jidra om att hon var siad? Det behöver hon ju inte ha varit om hon skyddade sig själv précis som du skriver..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att hon inte gärna kunde skriva "jag är ängel, jag skyddade mig själv, BarenMolle vet det" typ.Men varför började hon jidra om att hon var siad? Det behöver hon ju inte ha varit om hon skyddade sig själv précis som du skriver..
Hittade men det är inställt på svenska. Men varför ändrar den orden?
Jao. Själv hade jag inte skrivit något alls Fokus hamnade ju på det istället för annat viktigt..Hon kunde ju inte skriva att hon skyddat sig själv direkt. Molles sax-argument ansågs väl vara... mindre trovärdiga. Så hon fick väl dra till med något.
Ja, och vissa ord är väl inte ens engelska som den ändrar? Tänker att lek blir lik typ. Sjukt irriterande iaf..Har explorer på en dator jag använder som också ändrar till engelska (alla i blir I tex, du har haft det så), och jag har ställt om den till svenska men den rättar iallafall. Så hittar du hur du gör får du gärna tipsa.
Ja jag fattar det. Jag förstod bara inte varför det var så viktigt att det blev väldigt mkt fokus på det..Nåja, en ulv ute iaf.För att hon inte gärna kunde skriva "jag är ängel, jag skyddade mig själv, BarenMolle vet det" typ.
Klart även goda röstat på honom, annars är lyan otäckt stor...Hm pakten visste antagligen om att Martin var kärlekspar med någon, kanske till och med vem. Alltså så kan det mycket väl vara så att paktmedlemmarna själva eldade på mot Martin för att få chansen att kunna bli "goda" genom att rösta ut en ulv. Men samtidigt så kan det även vara goda som har röstat på honom.
NattDL 7.30
Jag trodde faktiskt han var det men hade väl nån aning om att Zubeyde_Simsek ville få fram nåt. Dock fattade jag inte vad förrän sent.
Jag tror också att lyan var lite svettiga ikväll för jag tror ju som synes att även @Mirre_Hammarling hänger där.
De borde väl ha vetat vem? Iom att Martin väl visste vem.Hm pakten visste antagligen om att Martin var kärlekspar med någon, kanske till och med vem. Alltså så kan det mycket väl vara så att paktmedlemmarna själva eldade på mot Martin för att få chansen att kunna bli "goda" genom att rösta ut en ulv. Men samtidigt så kan det även vara goda som har röstat på honom.
För den här kommentaren har jag inte alls fått innan
Som kärleksparet brukar funka får de förälskade inte tala om det för sina ulvkompisar/sin tvilling.De borde väl ha vetat vem? Iom att Martin väl visste vem.
Nej, mitt röstinlägg när det nu var. Jag ligger i säng med luren. :-PHar du länk (eller ungefärlig tidpunkt) för mer konkreta misstankar mot Mirre? Det jag hittills sett har varit i stil med att hon varit osynlig, men jag har läst mycket från mobilen och ikväll har jag varit trött så jag kan ha missat.
Det jag menar är att det inte är säkert att ulvarna röstade på Martin men att de kan ha gjort det, mest ett konstaterande att röstning idag inte säger så mycket...Klart även goda röstat på honom, annars är lyan otäckt stor...
Har ni testat att googla?Har explorer på en dator jag använder som också ändrar till engelska (alla i blir I tex, du har haft det så), och jag har ställt om den till svenska men den rättar iallafall. Så hittar du hur du gör får du gärna tipsa.
Varför tror du det?Jaha, röstlistan hjälpte mig inte mer än att jag fortsätter tro att Kitty är god, eftersom Martin röstade på henne. Tycker att alexandra har goda tankar att komma med. Tyvärr kan jag inte bidra med så mycket mer och ja är rätt så säker på att ja blir ulvmat i natt. Därför tänker jag ligga till ordentligt inatt, så ni återfinner mig i djungeln.
Minns inte om det står i rollbeskrivningen så kallar på hövdingen @Harald_Treutiger. Vad gäller?Som kärleksparet brukar funka får de förälskade inte tala om det för sina ulvkompisar/sin tvilling.
jag blev ju liksom tvingad till att hångla med dig- men du verkar rätt ... muskulös.. och du är ju dessutom van vid rampljuset så tror du pallar hårda vindar ( eh menade massage )Ni bara snackar om att ligga - ingen av er har ju nån på riktigt som jag har - min äskade egna @ängel
Aha! Det stod inte I rollinlägget så jag antog att de fick berättaSom kärleksparet brukar funka får de förälskade inte tala om det för sina ulvkompisar/sin tvilling.