Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Äsch, jag borde gå och lägga mig.

Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling för att hon mest kommit med sammanfattningar och få egna teorier. Att i DL2 lägga en röst grundad på en (i mitt tycke) oskyldig OT-kommentar och i DL3 fortfarande motivera sin röst efter ett spår från DL1 känns som en ulv som har svårt att producera egna teorier. Been there, done that. :o

Här är alexandras röstinlägg, hon skriver att hon tror mirre sitter i lyan med martin. Min fundering @Harald_Treutiger visste övriga i lyan om att martin var i kärleksparet? Tänker att de kan ha relevans för hur de röstade om alexandra hade rätt och två ulvar var uppe för lynch. För mirre ledde lynchen och hade tre röster fram till 21:58, när tre röster snabbt trillade in på martin (en av dem min, så ni inte tror jag glömt det :p).
 
Här är alexandras röstinlägg, hon skriver att hon tror mirre sitter i lyan med martin. Min fundering @Harald_Treutiger visste övriga i lyan om att martin var i kärleksparet? Tänker att de kan ha relevans för hur de röstade om alexandra hade rätt och två ulvar var uppe för lynch. För mirre ledde lynchen och hade tre röster fram till 21:58, när tre röster snabbt trillade in på martin (en av dem min, så ni inte tror jag glömt det :p).
Det verkar inte bättre än att resterande ulvar kan ha fått veta. Och det är ju intressant.

Får bli att kolla på under morgondagen!

Edit: Förresten, är det NÅGON som har uppskrivet vilka roller som dött under de olika DL'sen, och kan dela med sig? :)
 
Nu tog jag den rollbeskrivning som låg i anmälningstråden och där står det inget om att man inte får säga ngt till ev tvilling/kolleger.
Med tanke på det här som blir Robbans röstning väldigt märklig, han ligger efter Zubeyde, blir uppmärksammad på att hon kan vara god och röstar då tidigt på Martin med en relativt svag röstmotivering. Det skulle kunna vara en paktmedlem som har fått reda på att Martin och Zubeyde är kärlekspar och pakten kommer överens om att rösta ut Martin för att även få ut Z. Men det kan även vara en god som spelar rakt i händerna på pakten.


Röstar nu då jag inte vet hur mycket tid jag kommer att ha fram till DL.

Robinson_Robban röstsar på Martin_Melin

För att han har röstat på BarenMolle båda dagarna, och igår la han en i princip avgörande röst där, det är inte orimligt att tro att han själv trodde att den var avgörande. Kan vara en god som fått saker om bakfoten, men jag tycker att det skaver.

Förutom det så funderar jag då på paow, det känns som om BarenMolle var skeptisk till henne, men jag tror inte att hon är i pakten, i så fall snarare tjuv.

Om jag hinner följa med och om jag ser något som jag finner mer misstänkt så kanske jag ändrar min röst.
 
Det verkar inte bättre än att resterande ulvar kan ha fått veta. Och det är ju intressant.

Får bli att kolla på under morgondagen!

Edit: Förresten, är det NÅGON som har uppskrivet vilka roller som dött under de olika DL'sen, och kan dela med sig? :)

Dag 1
Svart får lynchad
Tvilling käkad

Dag 2
Spion lynchad
inget käk

Dag 3
Ulv lynchad, ängel följde med
 
När Zubeyde försvarade Martin så frenetiskt trodde jag att det uteblivna käket kunde vara att ulvarna försökt äta Martin och att Zubeyde därför visste att han troligen inte var ulv ("troligen" för att tjuven ju kan sno käket...:crazy:). Men som någon skrev är det kanske så att ulvarna försökt käka Zubeyde, misslyckats och därför misstänkte att hon var ängel och gick på att få ut henne.

"Troligen" förresten... Om Molle nu inte hängt för mycket i baren borde han väl gett Zubeyde spioninfon eftersom han fattade att hon var ängel?
 
DL 1
20:21 Jochenmedbaguetten röstar på paow
20:40 Emma_Andersson röstar på Olinda
20:57 Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin
21:00 Kitty_Jutbring röstar på paow

21:30 FarmenQristina röstar på paow
21:33 Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek
21:42 Martin_Melin röstar på BarenMolle

21:42 Paow röstar på Zubeyde_Simsek
21:44 Olinda röstar på Zubeyde_Simsek
21:44 Jochenmedbaguetten ändrar röst till FarmenQristina
21:44 BarenMolle röstar på FarmenQristina
21:44 Mirre_Hammarling röstar på Kitty_Jutbring
21:47 Smail röstar på Gunilla_Persson

21:49 paow "ändrar röst" till Kitty_Jutbring
21:50 Alexandra_Zassi röstar på Gunilla_Persson
21:54 Godzilla röstar på BarenMolle
21:55 paow ändrar röst till FarmenQristina
21:56 FarmenQristina ändrar röst till Gunilla_Persson
22:00 Zubeyde_Simsek röstar på Olinda


DL 2
20.02 Robinson_Robban röstar Zubeyde_Simsek
21.22 Paow röstar på barenMolle
21.42 Emma_Andersson röstar på BarenMolle
21.47 Olinda röstar på BarenMolle

21.51 Zubeyde_Simsek röstar på Olinda
21.52 Kitty_Jutbring röstar på Jochenmedbaguetten
21.52 NakenJanne röstar på Zubeyde_Simsek
21.56 Godzilla röstar på Zubeyde_Simsek
21.57 Molle röstar på Jochenmedbaguetten
21.58 Alexandra_Zazzi röstar på Jochenmedbaguetten
21.58 Mirre_Hammarling röstar på BarenMolle
21.59 Smail röstar på Jochenmedbaguetten.
21.59 Jochenmedbaguetten röstar på Kitty Jutbring
21.59 Martin_Melin röstar på BarenMolle.
22.00 Zubeyde röstar på Jochenmedbaguetten

DL 3
14:55 Mirre_Hammarling röstar på Zubeyde_Simsek
15:50 Martin_Melin röstar på Kitty_Jutbring
19:17 Robinson_Robban röstar på Martin_Melin
20:56 Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
21:41 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Paow röstar på Godzilla
21:49 Jochenmedbaguetten röstar på Mirre Hammarling

21:53 NakenJanne röstar på Godzilla
21:56 Olinda röstar på zubeyde_Simse
21:58 Smail röstar på Martin_Melin
21:59 Samir röstar på Martin_melin
22:00 Naken_Janne ändrar röst till Martin_Melin

Iom att pakten nog visste att Martins partner var Zubeyde, och en kan ju kanske anta att hon skyddade sig själv även i natt så kan det ju vara hon de försökte äta. Isåfall kanske man kan tänka att de försökte rösta ut henne eller Martin då idag? För jag gissar att de heller förlorar en av sina egna och blir av med ängeln än har ängeln kvar bara för att hålla en av sina egna kvar..
En del tror ju att Mirre sitter i lyan och hon la första rösten på Zubeyde. Så där kan ju den teorin stämma kanske..
 
När Zubeyde försvarade Martin så frenetiskt trodde jag att det uteblivna käket kunde vara att ulvarna försökt äta Martin och att Zubeyde därför visste att han troligen inte var ulv ("troligen" för att tjuven ju kan sno käket...:crazy:). Men som någon skrev är det kanske så att ulvarna försökt käka Zubeyde, misslyckats och därför misstänkte att hon var ängel och gick på att få ut henne.

"Troligen" förresten... Om Molle nu inte hängt för mycket i baren borde han väl gett Zubeyde spioninfon eftersom han fattade att hon var ängel?
Ja, det verkar väl rimligt att infon gått till henne.
Visst fick ulvarna också en rad med info? *kilar och kollar förstasidan*
 
Ja, det verkar väl rimligt att infon gått till henne.
Visst fick ulvarna också en rad med info? *kilar och kollar förstasidan*
Ja, så var det. ulvarna fick en rad.
Och LL skrev ju att iom att det var dagDL så skulle info gå iväg? (visst minns jag rätt)
Så det borde ju rimligen varit Z som fått den.
Så om ulvarna inte försökte käka Z utan nattvakten så bör Z vetat vem som var nattvakt.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp