Som kärleksparet brukar funka får de förälskade inte tala om det för sina ulvkompisar/sin tvilling.
Vet inte hur det brukar vara, men såg inget om det i reglerna iaf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som kärleksparet brukar funka får de förälskade inte tala om det för sina ulvkompisar/sin tvilling.
Äsch, jag borde gå och lägga mig.
Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling för att hon mest kommit med sammanfattningar och få egna teorier. Att i DL2 lägga en röst grundad på en (i mitt tycke) oskyldig OT-kommentar och i DL3 fortfarande motivera sin röst efter ett spår från DL1 känns som en ulv som har svårt att producera egna teorier. Been there, done that.
Nu tog jag den rollbeskrivning som låg i anmälningstråden och där står det inget om att man inte får säga ngt till ev tvilling/kolleger.Minns inte om det står i rollbeskrivningen så kallar på hövdingen @Harald_Treutiger. Vad gäller?
Fraternisera med fienden, det gillar jag. Du bjuder va?Nu Molle kan vi väl ta en rejäl bläcka - du och jag och mitt lilla hjärtegryn .
(Gunilla kan ju få vara med också om hon bjussar på skumpa)
Det verkar inte bättre än att resterande ulvar kan ha fått veta. Och det är ju intressant.Här är alexandras röstinlägg, hon skriver att hon tror mirre sitter i lyan med martin. Min fundering @Harald_Treutiger visste övriga i lyan om att martin var i kärleksparet? Tänker att de kan ha relevans för hur de röstade om alexandra hade rätt och två ulvar var uppe för lynch. För mirre ledde lynchen och hade tre röster fram till 21:58, när tre röster snabbt trillade in på martin (en av dem min, så ni inte tror jag glömt det ).
Har ni testat att googla?
Testing testing i å ä ööö lik lek lik lek många många tjohoooGoogle schmgoogle.
Med tanke på det här som blir Robbans röstning väldigt märklig, han ligger efter Zubeyde, blir uppmärksammad på att hon kan vara god och röstar då tidigt på Martin med en relativt svag röstmotivering. Det skulle kunna vara en paktmedlem som har fått reda på att Martin och Zubeyde är kärlekspar och pakten kommer överens om att rösta ut Martin för att även få ut Z. Men det kan även vara en god som spelar rakt i händerna på pakten.Nu tog jag den rollbeskrivning som låg i anmälningstråden och där står det inget om att man inte får säga ngt till ev tvilling/kolleger.
Röstar nu då jag inte vet hur mycket tid jag kommer att ha fram till DL.
Robinson_Robban röstsar på Martin_Melin
För att han har röstat på BarenMolle båda dagarna, och igår la han en i princip avgörande röst där, det är inte orimligt att tro att han själv trodde att den var avgörande. Kan vara en god som fått saker om bakfoten, men jag tycker att det skaver.
Förutom det så funderar jag då på paow, det känns som om BarenMolle var skeptisk till henne, men jag tror inte att hon är i pakten, i så fall snarare tjuv.
Om jag hinner följa med och om jag ser något som jag finner mer misstänkt så kanske jag ändrar min röst.
Det verkar inte bättre än att resterande ulvar kan ha fått veta. Och det är ju intressant.
Får bli att kolla på under morgondagen!
Edit: Förresten, är det NÅGON som har uppskrivet vilka roller som dött under de olika DL'sen, och kan dela med sig?
Jag tar det som ett nej! Vad jag får fram när jag själv googlar är att man kan behöva ladda ner ett svenskt språkpaket. Källa och källa @NakenJanneGoogle schmgoogle.
Tack ändå!Jag tar det som ett nej! Vad jag får fram när jag själv googlar är att man kan behöva ladda ner ett svenskt språkpaket. Källa och källa @NakenJanne
Edit: Jag var visst för sent ute
Fraternisera med fienden, det gillar jag. Du bjuder va?
hick- glöm inte mig va?Fraternisera med fienden, det gillar jag. Du bjuder va?
Ja, det verkar väl rimligt att infon gått till henne.När Zubeyde försvarade Martin så frenetiskt trodde jag att det uteblivna käket kunde vara att ulvarna försökt äta Martin och att Zubeyde därför visste att han troligen inte var ulv ("troligen" för att tjuven ju kan sno käket...). Men som någon skrev är det kanske så att ulvarna försökt käka Zubeyde, misslyckats och därför misstänkte att hon var ängel och gick på att få ut henne.
"Troligen" förresten... Om Molle nu inte hängt för mycket i baren borde han väl gett Zubeyde spioninfon eftersom han fattade att hon var ängel?
jag har men kan inte delgeDet verkar inte bättre än att resterande ulvar kan ha fått veta. Och det är ju intressant.
Får bli att kolla på under morgondagen!
Edit: Förresten, är det NÅGON som har uppskrivet vilka roller som dött under de olika DL'sen, och kan dela med sig?
Bira? Nej du jag hade med mig makaroner, men de blev kvar på ön.hick- glöm inte mig va?
du har väl kvar av ditt flak med bira
din värmländska suuuger ( och då menar jag inte det som en flört )Testing testing i å ä ööö lik lek lik lek många många tjohooo
Google fixa biffen!
Verktyg-Hantera tillägg-stavnignskontroll-bocka ur
Ja, så var det. ulvarna fick en rad.Ja, det verkar väl rimligt att infon gått till henne.
Visst fick ulvarna också en rad med info? *kilar och kollar förstasidan*