Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Jag har noll koll på någon, så det känns som vanligt. :cautious: Jag blir lite konfunderad över rösterna som rasar in på Mirre, jovisst har hon flutit under radarn, men kanske inte till den milda grad? Funderar på om det är ett försök att rädda Martin, som @Kitty_Jutbring lyft relevanta misstankar emot?
 
DL 3 22:00
14:55 Mirre_Hammarling röstar på Zubeyde_Simsek
19:17 Robinson_Robban röstar på Martin_Melin
20:56 Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
21:41 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Paow röstar på Godzilla
21:49 Jochenmedbaguetten röstar på Mirre Hammarling
21:5 NakenJanne röstar på Godzilla



Zubeyde: 1
Martin: 2
Mirre: 3
Godzilla: 2
 
DL 3 22:00
14:55 Mirre_Hammarling röstar på Zubeyde_Simsek
19:17 Robinson_Robban röstar på Martin_Melin
20:56 Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
21:41 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Paow röstar på Godzilla
21:49 Jochenmedbaguetten röstar på Mirre Hammarling



Zubeyde: 1
Martin: 2
Mirre: 3
Godzilla: 1
8 som röstat ?? vart är resten...:crazy: 5 minuter kvar....
 
Jag har noll koll på någon, så det känns som vanligt. :cautious: Jag blir lite konfunderad över rösterna som rasar in på Mirre, jovisst har hon flutit under radarn, men kanske inte till den milda grad? Funderar på om det är ett försök att rädda Martin, som @Kitty_Jutbring lyft relevanta misstankar emot?
Det var en relevant foundering tycker jag. Men nu minns jag inte Kittys inlägg. Mer än att jag tyckte det var väl underbyggt. Hmm. Måste läsa om det..
 
NakenJanne röstar på Godzilla
En person som inte satt några spar hos mig alls hittills. Visst är det manga som inte fastnat och I med så pass manga deltagare så lägger man ju mast märke till de som är aktiva förstås. Men det känns ändå som att han utnyttjar möjligheten att smyga med, och bara skriva lite lagom så det kanske döljer sig en onding här bakom.

Manga?

graphics-manga-539148.jpg
 
Gillar sedan Gunilla_Persson för att hon anser att man har tjänstefolk som jobbar åt en och ger sig sedan på att räkna på antal goda / onda och försvarar sig sedan mot Martin_Melins terori om att hon försöker connecta med Gunilla_Persson.
Är det skumt att jag vill slippa jobba? Och sedan förklara för Martin vad jag menar? Han vart nöjd med svaret men det duger alltså inte åt dig?

Olinda tar med sig läppglans till ön.
Hur kan det bli skumt?

Misstänker Jochenmbaguetten och Alexandra_Zazzi för att konspirera ihop över laggränserna.
Eh du tycker att jag är skum för att jag misstänker att två från olika lag vill umgås?

Saknar Kitty_Jutbring och undrar om hon spenderat natten på lyxhotell och vill hellre bättra på färgen än jobba.
Jätteskumt att fråga efter en som inte har dykt upp, eller nej inte det minsta

Verkar ju få det till att den goda sidan inte vet om det finns några övriga deltagare ( bybor) liket jag finner ytterst konstigt med tanke på hanes egna påstående att det skulle vara 7 säkra goda roller - alltså på 16 deltagare så miste det ju finnas fler än 8 goda - det säger sig ju självt? Jag fattar verkligen inte hur hon tänker och dessutom vill få det till att det är jag som är misstänkt i detta??
Det här har jag ju förklarat och alla andra förstod utom du? Och det är jag som är skum?

Vill också få JMB misstänkt för dennes egen teori om att fåret följer första rösten av en ulv+ att hon också försöker få Paows röständringar att se suspekta ut
Jag har inte ens nämnt Paows röständringar... Och jag påpekade att det lika gärna kunde vara JMB vilket fler har hållt med om...

jag tycker dessutom att hon varit duktig att så misstankar mot mig och Baren_Molle så här pingar det högt i ulvometern
Jag hade en fundering runt första dl, släppte den mot dig. Ja jag röstade på Molle igår, han spelade skumt men jag hade uppenbarligen fel.

Olinda röstar på zubeyde_Simsek eftersom hon försöker få mig till ulv på de minsta möjliga saker och det gör att jag tror att hon är paktmedlem som desperat försöker få ut någon som inte är med i pakten.
 
jag vill poängtera att jag tycker det är skumt att Martin_Melin blivit misstänkt idag, det finns verkligen många andra att fundera över före honom just nu, även om jag inte vill säga att han är god bara för det
 
Att man inte lär sig rösta så man har god tid på sig.

Smail röstar på Martin_Melin

Jag tycker nog det är skumt att peka ut någon som ev kan vara siare. Jag tycker nog han är den som mest har påtalat att han tror paow låtsas sia. Jag känner mest. Varför skulle en ond göra så? Då borde den goda siaren ha reagerat igår. Sedan tycker jag han vill sprida misstankar mot paow, kitty och Alexandra. Jag tror inte de tre som onda hade vågat köra så hårt.

Sedan tyckte jag kitty hade en del poänger men de hinner jag inte skriva.
 
Jag har varit utan internet i kväll och fått springa in till grannen..Har således inte hunnit läsa något så jag får bara ta något här i sista minut.

Emma_Andersson röstar på Naken-Janne för jag tycker han hållt sig under radarn och inte kommit med några teorier om ulvarna alls
 
Är det skumt att jag vill slippa jobba? Och sedan förklara för Martin vad jag menar? Han vart nöjd med svaret men det duger alltså inte åt dig?

Hur kan det bli skumt?


Eh du tycker att jag är skum för att jag misstänker att två från olika lag vill umgås?


Jätteskumt att fråga efter en som inte har dykt upp, eller nej inte det minsta


Det här har jag ju förklarat och alla andra förstod utom du? Och det är jag som är skum?


Jag har inte ens nämnt Paows röständringar... Och jag påpekade att det lika gärna kunde vara JMB vilket fler har hållt med om...


Jag hade en fundering runt första dl, släppte den mot dig. Ja jag röstade på Molle igår, han spelade skumt men jag hade uppenbarligen fel.

Olinda röstar på zubeyde_Simsek eftersom hon försöker få mig till ulv på de minsta möjliga saker och det gör att jag tror att hon är paktmedlem som desperat försöker få ut någon som inte är med i pakten.
jadu du läste verkligen mitt inlägg på ett sätt som passade dig
du blev inte mindre misstänk iom detta :p
 
Jag har noll koll på någon, så det känns som vanligt. :cautious: Jag blir lite konfunderad över rösterna som rasar in på Mirre, jovisst har hon flutit under radarn, men kanske inte till den milda grad? Funderar på om det är ett försök att rädda Martin, som @Kitty_Jutbring lyft relevanta misstankar emot?
För mig är de ganska likvärdiga, dvs - jag misstänker dem lika mycket. Dock kände jag att Polisen kommer med mer matnyttigt och att det kanske är möjligt att lista ut ännu mer om hen får vara kvar en dag till.
 
Jag vet inte riktigt var jag ska rösta idag. Endera tycker jag att Blå är lite skum, ENBART för att han verkar ha snöat in på att JMB som ulv borde ha fattat att FQ var fåret och inte rösta där. Den teorin tror jag inte alls på. I övrigt är det inget direkt jag reagerat på just nu, och jag tycker att han förklarar sig hyfsat i senare inlägg. Jag håller dessutom med honom om Polisen, inte med själva teorin dock. Jag funderar på andra saker gällande Polisen.

Endera tycker jag att PolisMartin skriver en hel del och bollar fram och tillbaka. Men det i sig tycker jag inte tyder på att han måste vara god, då det finns en hel del erfarna spelare som skriver likadant ond som god. Så jag tänker inte sätta honom åt det goda hållet enbart pga. det.


Det jag reagerar på är, som jag skrivit tidigare, att han verkar tillskriva Molle än det ena, än det andra. Att Molle ska ha varit skeptisk till mig för att han upptäckte att siaren siade någon helt annan, och då kan inte paow vara siare. Något sådant. Men jag ser inte var Molle ska ha skrivit att han hade de här tankarna överhuvudtaget? Någon får gärna överbevisa mig att det var av den här anledningen han var skeptisk till mig. Jag tolkade hans misstanke som det han faktiskt skrev, att det var på grund av min andraröst på paow dag 1.

Jag tycker det blir konstigt när Polisen börjar prata om att det är för att paow inte är siaren som Molle ville kolla närmre på mig. Jag upplever inte alls Molles teoriande mot mig som att det var den tanken han hade. Är det överhuvudtaget någon annan än Polisen som haft den här tanken under gårdagen?

Nej, som sagt, jag tycker det är märkligt att tillskriva Molle något som han aldrig har skrivit. Som jag sett.


I övrigt är det en hel del deltagare jag har noll koll på whatsoever. De som inte syns så mycket. Jag måste verkligen gå igenom mer här, men jag tror inte att det kommer hända just nu. Är lite väl trött.

Hm.

Jag röstar på den jag känner starkast för i stunden. Ledsen att jag inte kan (orkar) gå igenom alla just nu, men mina tankar går i alla fall till den jag teoriat om mest här ovan. Och detta är för att jag får uppfattningen av att han vill få andra att tro att Molle var superskeptisk till mig, och att han ”hittar på” av vilken anledning Molle är skeptisk till mig. En annan anledning än den Molle skrev i sitt teoriinlägg.

Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin

Martin har flutit under min radar tidigare, men jag tycker att det kitty lyfter här är intressant och bra. Jag blir även misstänksam när det kommer flera röster på Mirre, som visserligen har flutit under radarn men jag blir ändå nojig att det skulle handla om någon form av räddningsmanöver. Detta, parat med att jag just nu tycker att kitty resonerar som att hon är god gör att jag väljer att lägga min röst på martin.

Samir röstar på Martin_melin
 
NakenJanne ändrar röst till Martin_Melin
pga jag tycker det är skumt att han pekar ut någon som ev siare samt attt Kitty har manga poänger.
Jag vet inte riktigt var jag ska rösta idag. Endera tycker jag att Blå är lite skum, ENBART för att han verkar ha snöat in på att JMB som ulv borde ha fattat att FQ var fåret och inte rösta där. Den teorin tror jag inte alls på. I övrigt är det inget direkt jag reagerat på just nu, och jag tycker att han förklarar sig hyfsat i senare inlägg. Jag håller dessutom med honom om Polisen, inte med själva teorin dock. Jag funderar på andra saker gällande Polisen.

Endera tycker jag att PolisMartin skriver en hel del och bollar fram och tillbaka. Men det i sig tycker jag inte tyder på att han måste vara god, då det finns en hel del erfarna spelare som skriver likadant ond som god. Så jag tänker inte sätta honom åt det goda hållet enbart pga. det.


Det jag reagerar på är, som jag skrivit tidigare, att han verkar tillskriva Molle än det ena, än det andra. Att Molle ska ha varit skeptisk till mig för att han upptäckte att siaren siade någon helt annan, och då kan inte paow vara siare. Något sådant. Men jag ser inte var Molle ska ha skrivit att han hade de här tankarna överhuvudtaget? Någon får gärna överbevisa mig att det var av den här anledningen han var skeptisk till mig. Jag tolkade hans misstanke som det han faktiskt skrev, att det var på grund av min andraröst på paow dag 1.

Jag tycker det blir konstigt när Polisen börjar prata om att det är för att paow inte är siaren som Molle ville kolla närmre på mig. Jag upplever inte alls Molles teoriande mot mig som att det var den tanken han hade. Är det överhuvudtaget någon annan än Polisen som haft den här tanken under gårdagen?

Nej, som sagt, jag tycker det är märkligt att tillskriva Molle något som han aldrig har skrivit. Som jag sett.


I övrigt är det en hel del deltagare jag har noll koll på whatsoever. De som inte syns så mycket. Jag måste verkligen gå igenom mer här, men jag tror inte att det kommer hända just nu. Är lite väl trött.

Hm.

Jag röstar på den jag känner starkast för i stunden. Ledsen att jag inte kan (orkar) gå igenom alla just nu, men mina tankar går i alla fall till den jag teoriat om mest här ovan. Och detta är för att jag får uppfattningen av att han vill få andra att tro att Molle var superskeptisk till mig, och att han ”hittar på” av vilken anledning Molle är skeptisk till mig. En annan anledning än den Molle skrev i sitt teoriinlägg.

Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
 
jag vill poängtera att jag tycker det är skumt att Martin_Melin blivit misstänkt idag, det finns verkligen många andra att fundera över före honom just nu, även om jag inte vill säga att han är god bara för det
Fortfarande undrar jag varför du så ihärdigt försvarar polisen? Du agerar som om du satt på något slags facit men hittills tycker jag du mest fäktar mot väderkvarnar.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp