Jag vet inte riktigt var jag ska rösta idag. Endera tycker jag att
Blå är lite skum, ENBART för att han verkar ha snöat in på att JMB som ulv borde ha fattat att FQ var fåret och inte rösta där. Den teorin tror jag inte alls på. I övrigt är det inget direkt jag reagerat på just nu, och jag tycker att han förklarar sig hyfsat i senare inlägg. Jag håller dessutom med honom om Polisen, inte med själva teorin dock. Jag funderar på andra saker gällande Polisen.
Endera tycker jag att
PolisMartin skriver en hel del och bollar fram och tillbaka. Men det i sig tycker jag inte tyder på att han måste vara god, då det finns en hel del erfarna spelare som skriver likadant ond som god. Så jag tänker inte sätta honom åt det goda hållet enbart pga. det.
Det jag reagerar på är, som jag skrivit
tidigare, att han verkar tillskriva Molle än det ena, än det andra. Att Molle ska ha varit skeptisk till mig för att han upptäckte att siaren siade någon helt annan, och då kan inte paow vara siare. Något sådant. Men jag ser inte var Molle ska ha skrivit att han hade de här tankarna överhuvudtaget? Någon får gärna överbevisa mig att det var av den här anledningen han var skeptisk till mig. Jag tolkade hans misstanke som det han faktiskt skrev, att det var på grund av min andraröst på paow dag 1.
Jag tycker det blir konstigt när Polisen börjar prata om att det är för att paow inte är siaren som Molle ville kolla närmre på mig. Jag upplever inte alls Molles teoriande mot mig som att det var den tanken han hade. Är det överhuvudtaget någon annan än Polisen som haft den här tanken under gårdagen?
Nej, som sagt, jag tycker det är märkligt att tillskriva Molle något som han aldrig har skrivit. Som jag sett.
I övrigt är det en hel del deltagare jag har noll koll på whatsoever. De som inte syns så mycket. Jag måste verkligen gå igenom mer här, men jag tror inte att det kommer hända just nu. Är lite väl trött.
Hm.
Jag röstar på den jag känner starkast för i stunden. Ledsen att jag inte kan (orkar) gå igenom alla just nu, men mina tankar går i alla fall till den jag teoriat om mest här ovan. Och detta är för att jag får uppfattningen av att han vill få andra att tro att Molle var superskeptisk till mig, och att han ”hittar på” av vilken anledning Molle är skeptisk till mig. En annan anledning än den Molle skrev i sitt teoriinlägg.
Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin