Jag är förvånad att ingen i nord tänkte alls där, men jag tror inte Rick är den enda som tänkt på det, jag gissar att även Dessi tänkt på det.Han är nog en som hade kunnat tänka på det, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är förvånad att ingen i nord tänkte alls där, men jag tror inte Rick är den enda som tänkt på det, jag gissar att även Dessi tänkt på det.Han är nog en som hade kunnat tänka på det, ja.
Lina och Lillemor fick åka igår. Se hur Johane klarar sig utan sin kompis då.
Jag kommer att sakna Johan lite när han åker, han är en rolig kontrast. Däremot kommer jag inte att sakna hans Speedos.
Jag tyckte faktiskt att den var gräslig. Numera pratar man en del om att respektera råvaran, och här gör man tv-show av hur folk sliter sönder grisar med tänderna - utan att ens äta upp köttet.Pristävlingen var bäst hittills
Jag tyckte den var vidrig och respektlös.Pristävlingen var bäst hittills
Ja, det hade definitivt sett bättre ut om de fått äta köttet.De kunde väl åtminstone vunnit grisköttet. Som det är nu lär de kastas.
Sjukt onödig kommentar.Han kan ha dem iaf inget överflödigt fett där.
De kunde väl åtminstone vunnit grisköttet. Som det är nu lär de kastas.
Nej vi vet inte, men jag har svårt att se köttet serverat till lunch åt produktionsteamet.Det vet vi ju inget om.
Jag undrar om kött som hängt ute i tropisk värme ens kan användas till hundmat.Nej vi vet inte, men jag har svårt att se köttet serverat till lunch åt produktionsteamet.
Jo och så gäller han över hur andra är hela tiden.Är inte DK väldigt gnällig?