Ja precis.Jo och så gäller han över hur andra är hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis.Jo och så gäller han över hur andra är hela tiden.
Jag tycker inte DK har varit gnällig innan. Men nu är det ju varje dag ju.
Han är rent av obehaglig och konstig på ett läskigt sättJan kan vara en av de märkligaste individer jag sett på länge. Hans världsbild känns.. lite annorlunda..
Ja eller hur?! Jag reagerade som tusan på det. Nog ett bra exempel på vad som kan hända med män i grupp när en kvinna kommer till. Helt plötsligt bondar Jan som fan med Pascal, fast Pascal verkar måttligt intresserad av nån bromance.När Jan pratar om att Lillemor ska lyda han och Pascal och ligga i med sysslor etc. Eh what?
Inte konstigt att Lillemor drar sig undan med Jans attityd.Ja eller hur?! Jag reagerade som tusan på det. Nog ett bra exempel på vad som kan hända med män i grupp när en kvinna kommer till. Helt plötsligt bondar Jan som fan med Pascal, fast Pascal verkar måttligt intresserad av nån bromance.
Jag tycker inte han gjort annat än att gnälla på Johan och Lillemor och nu på slutet på allt.Jag tycker inte DK har varit gnällig innan. Men nu är det ju varje dag ju.
Ja, fast samtidigt hade det ju varit smidigare av henne att plocka en massa och ta med sig till lägret. Fast de verkar ju inte släppa in henne ändå, och har dessutom haft rätt mycket tid på sig att själva hitta mango kan jag tycka.Inte konstigt att Lillemor drar sig undan med Jans attityd.
Och vill de veta var det finns mango är det väl bara att fråga...
Vist hade det varit smidigare. I dagen avsnitt så gör hon det och får knappt tack. Och de klagar på att hon är borta. Hur mycket tid kan man ägna åt att fixa ved,hämta mat i landet och laga mat?Ja, fast samtidigt hade det ju varit smidigare av henne att plocka en massa och ta med sig till lägret. Fast de verkar ju inte släppa in henne ändå, och har dessutom haft rätt mycket tid på sig att själva hitta mango kan jag tycka.
Jag har gillat Dessi sen dag 1, hon är kanske lite för medkännande för en tävling som Robinson men klok, stark och modig.Även Pascal bär sig ju åt som en skitstövel mot Lillemor nu!
Men vad jag gillar Dessi mer och mer. Klok och mogen tjej. Det enda jag inte gillar är att hon paktar hysteriskt, men jag ser så fina sidor hos henne också.
Victoria sa något i stil med att hon släppte så fort det brände i musklerna och att det inte var hennes grej att plåga sig.@Lobelia vad sa Victoria, jag har glömt det.
Men Nicoline: ”jag kände direkt att detta var min tävling, det här blir bra”. SWOSCH så kom vattnet
Just det ja ... men jag tänka att om hon kände direkt att hon inte skulle bli särskilt långvarig så kan hon lika gärna ge upp direkt.Victoria sa något i stil med att hon släppte så fort det brände i musklerna och att det inte var hennes grej att plåga sig.