Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är lika på målfoto i den tävlingen , men jag tror Pascal förlorar, bara för att han skulle må så bra av att förlora mot Jan.Jag vet inte vems attityd jag tycker är värst: viktigpettern Pascals eller neggot Jans
ja verkligen. hur det än går så ska han vara mycket stolt över sin insats. han är nog en väldigt fin människa.Jag tycker Rick verkar vara så himla fin. Ödmjuk, klok och så jävla coolt i form för sin ålder.
Och jag tycker det är bästa strategin - ut med dom "starka" karlarna fort som fasen. Dom äter massor, slår sig för bröstet, paktar jävel och bidrar enbart till osämja.En sak jag inte förstår med Dessies extrema mani på att få ut starka spelare (som hon fortfarande hade när hon och DK pratade på stranden). Javisst, jag förstår det bättre nu när det är sammanslagning än när de fortfarande tävlade i lag. Men dels handlar det väl lite om vilka man vill ha omkring sig under tävlingens gång också, och om att de fortfarande är nio personer och att man kanske måste gå ihop några stycken för att gallra? Hon och Victoria är ju i en oerhörd minoritet, de två kan omöjligt styra hela utgången. Nicoline är sur för att Pascal röstades ut, henne hade jag inte litat en sekund på, Ida var alldeles för kort tid i deras lag och DK har ju faktiskt varit exakt lika lång tid i nord som han var i syd. Honom verkar hon dessutom inte kunna linda runt fingret (som hon verkar tro att hon kan), han vägrade rösta på Nick i första örådet trots att hon tjatade och han kommer förmodligen rösta på Lillemor eller Johan oavsett vad hon vill.
Om hon hade varit riktigt smart hade hon och Victoria slagit sig ihop med DK, Henrik och Ida, och eventuellt Marie, för att få ut de övriga först. SEN kan man börja köra på starka deltagare. Men nu riskerar hon ju bara antingen att åka ut själv eller att nån hon verkligen vill ha kvar åker.
Och jag tycker det är bästa strategin - ut med dom "starka" karlarna fort som fasen. Dom äter massor, slår sig för bröstet, paktar jävel och bidrar enbart till osämja.
Så fort jag hör någon säga om någon; -Men vi måste ha honom kvar för han är så stark fast han bara tänker på sig själv, då tänker jag -Ut med den jäklen, fort!
Hans attityd suger verkligen. Själv har han stenkoll, det är bara alla andra det är fel på. Bakom den där järnfasaden anar man en jätteosäker liten människa. Det är nog synd om honom egentligen.Jan, Jan.
Man kan inte kliva upp en solig morgon och gapa och skrika att någon snarkar när du inte är bättre själv. Lek inte med en bumerang om du inte kan hantera den.
Får karln extra betalt för att vara med??
Menar du att den beskrivningen stämmer på Henrik? Paktar gör han säkert men inte sjutton bidrar han till osämja eller slår sig för bröstet.Och jag tycker det är bästa strategin - ut med dom "starka" karlarna fort som fasen. Dom äter massor, slår sig för bröstet, paktar jävel och bidrar enbart till osämja.
Så fort jag hör någon säga om någon; -Men vi måste ha honom kvar för han är så stark fast han bara tänker på sig själv, då tänker jag -Ut med den jäklen, fort!
Njä Pascal.Menar du att den beskrivningen stämmer på Henrik? Paktar gör han säkert men inte sjutton bidrar han till osämja eller slår sig för bröstet.
Menar du att den beskrivningen stämmer på Henrik? Paktar gör han säkert men inte sjutton bidrar han till osämja eller slår sig för bröstet.
Dessi ligger säkert bland de främsta men om hon är "värst" utan tvekan när alla försöker pakta vet e katten. Lag nord har inte direkt behövt pakta innan.Och den som paktar absolut mest är väl utan tvekan Dessie.
Dessi ligger säkert bland de främsta men om hon är "värst" utan tvekan när alla försöker pakta vet e katten. Lag nord har inte direkt behövt pakta innan.