Pigalle
Trådstartare
Äntligen åkte han ut
Trodde faktiskt att Nicoline skulle åka. Hon verkade ju inte ens så ledsen att han fick lämna.
Så nu är det enbart ett tjej gäng lag syd, det börjar kanske närma sig en sammanslagning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen åkte han ut
Jag tror nog att hon var ledsen, men främst tänkte hon nog på sin egen överlevnad. Hon behöver bonda med de andra tjejerna nu när hennes främsta stöd är ute.Trodde faktiskt att Nicoline skulle åka. Hon verkade ju inte ens så ledsen att han fick lämna.
Så nu är det enbart ett tjej gäng lag syd, det börjar kanske närma sig en sammanslagning.
Jag NÄSTAN jublade när Victoria vann immuniteten
Nej då, han är kvare.Jag måste ha missat något men är "Johanee" borta?
Nej då, han är kvare.
Jag såge inte hane siste, så jag började undra :-)Nej då, han är kvare.
Titta efter Lillemor så ser du sannolikt honom ocksåJag såge inte hane siste, så jag började undra :-)
Verkar det förresten inte vara konstig stämning i Nord nu? (Alltså gula laget, jag har svårt att hålla isär dem). De enda som verkar nära varann är Piff och Puff, dvs Lillemor och Johan. Alla andra verkar mest bevaka varann (och antagligen sina egna positioner)
Och så blev vi inte av med Pascal ändå...
Fast att Janne ska lyckas tävla sig tillbaks är inte jättesannolikt. Att Pascal lyckas är helt rimligt men givetvis inte säkert.Eller Janne...
Du kan kolla det på tv4play.Missade gårdagens avsnitt. Någon som vill spoila?
Fast att Janne ska lyckas tävla sig tillbaks är inte jättesannolikt. Att Pascal lyckas är helt rimligt men givetvis inte säkert.
Han är underhållande, men det vore bäst för honom själv om han åkt hem. Det blir förmodligen lite annorlunda när de inte ska tävla som lag.Det kan jag tänka mig men man blir inte av med Janne i rutan riktigt ännu verkar det som.
Ja jag vet, men jag orkar inte.Du kan kolla det på tv4play.