Åh fanken. Har hon det?Victoria har väl sin hemliga immunitet kvar?
(Trodde aldrig i mitt liv att jag någon gång skulle skriva Åh fanken på nätet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fanken. Har hon det?Victoria har väl sin hemliga immunitet kvar?
Nej den är förbrukad.Victoria har väl sin hemliga immunitet kvar?
Ja, du kanske har rätt ... men jag HOPPAS verkligen att Syd förlorar, det behöver hända något där. Och Nord är mer värda att vinna.
Victoria har väl sin hemliga immunitet kvar?
Immuniteten gällde vid första möjliga öråd så båda Victorias immuniteter förbrukades samtidigt.Åh fanken. Har hon det?
(Trodde aldrig i mitt liv att jag någon gång skulle skriva Åh fanken på nätet)
Ja! Nord fattade ju att peppa Jan. Medan Pascal inte kunde sluta att spy över honom ens när han var i andra laget.Jaaaaaaaa!
Jag har verkligen retat mig på Jan, men idag var jag helhjärtat glad för hans skull. Och för att Pascal förlorade.
Ja! Nord fattade ju att peppa Jan. Medan Pascal inte kunde sluta att spy över honom ens när han var i andra laget.
Det kan nog bli Nicoline som ryker nu. Eller Victoria. Pascal lär väl vinna immunitetstävlingen igen.
Precis, Jan må prestera dåligt, men det blir definitivt inte bättre av att bli nedtryckt i skorna och ha en förväntan att han inte klarar det. Man kan lyfta folk att prestera sitt max och lite till och man kan få dem att misslyckas. Janne var inte bland de bästa men han kämpade och det fungerade och han fick fantastisk stöttning.Ja! Nord fattade ju att peppa Jan. Medan Pascal inte kunde sluta att spy över honom ens när han var i andra laget.
Det kan nog bli Nicoline som ryker nu. Eller Victoria. Pascal lär väl vinna immunitetstävlingen igen.
Jag hoppas faktiskt Victoria vinner immunitetstävlingen. Dessie smyger lite under radarn så jag tror inte hon är aktuell att rösta ut alls = då finns det bara Pascal eller Nicoline kvar. Eller om Lina/Ida får den immuniteten också.
Vad jag hoppas du har fel. Men tror inte dom vågar rösta ut den enda killen dom har.Ja! Nord fattade ju att peppa Jan. Medan Pascal inte kunde sluta att spy över honom ens när han var i andra laget.
Jag hoppas faktiskt Victoria vinner immunitetstävlingen. Dessie smyger lite under radarn så jag tror inte hon är aktuell att rösta ut alls = då finns det bara Pascal eller Nicoline kvar. Eller om Lina/Ida får den immuniteten också.
Jag tror inte heller de vågar rösta ut honom. Han är ju urstark i alla tävlingar.Vad jag hoppas du har fel. Men tror inte dom vågar rösta ut den enda killen dom har.
himla tråkigt att Robert fick lämna.
Nej precis, jag saknar inte han heller. men fy vad trist att behöva lämna på detta sätt.Jag tror inte heller de vågar rösta ut honom. Han är ju urstark i alla tävlingar.
Robban saknar jag inte, jag tyckte han var lite väl macho och att hans och Henriks bonding var förutsägbar och tröttsam. Men det är ju jättetrist att tvingas lämna för att man skadat sig.
Ja precis. Då fick han ju aldrig chansen. Det var jättesynd om honom.Nej precis, jag saknar inte han heller. men fy vad trist att behöva lämna på detta sätt.