Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Precis fått reda på att en ponny på ridklubben har ringorm. Hur stor är risken att smitta mina djur (råttor och marsvin)? Några tips för att undvika smitta? Bortsett från tvätt av kläder och dusch och allt sånt då, finns det något mer man kan göra för att minska risken?
Jo det vet jag om, men inte hur stor risken är att de smittas. Iofs har jag sportlov nästa vecka och kommer inte vara där förrän onsdagen veckan därpå, kanske hinner gå över?
det är stor risk att det smittar genom dig och kläder till dig och djuren.
bara tvätta/koka som tar bort skiten. vet. lärde mig att de lever även när de frysts ner och tinats upp igen så det hjälper inte (onödig information)
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras
Jag har redan börjat kolla på hund nr 2s ras fastän det är LÅNGT fram i tiden och jag vet inte ens om jag kommer vilja ha ytterligare en...
Ekonomi & Juridik Jag tycker verkligen inte att en hobbyryttare behöver en enda anledning till att behålla en häst, och rädsla är i toppen av min lista av...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.