Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Behöver fortfarande hitta ett sätt att slappna av i traven och inte spänna mig så när jag rider utan stigbyglar.
Behöver fortfarande hitta ett sätt att slappna av i traven och inte spänna mig så när jag rider utan stigbyglar.
Nej, nej, jag rider på ridskola. Men jag rider i en tävlingsgrupp, så vi byter häst väldigt sällan.
Jag har funderat lite på det här. Hur är du annars, utanför sadeln? Kan du vara hjälpt av yoga?
Hur menar du men utanför sadeln? Går det att specificera?
Kl
Ska rida terminens första ridlektion imorgon
Har inte ridit i grupp på många år och inte ridit regelbundet på nästan lika många. Sen har jag aldrig varit på ridskolan och kommer komma dit i gamla ridbyxor, gummistövlar och måste låna ridhjälm (har ridkläder men inte i denna landsende), gummistövlar hade väll känns ok om man var 7, inte när man rider i vuxengrupp, men vafan Alla är dock säkert riktigt stylish och så kommer jag som en luffare...
Hoppas på en snäll häst iaf, dör lite om jag får en seg eller sur sak.
Jag ska rida min första lektion på år och dar på en helt (för mig) okänd ridskola nu ikväll!
Är dönervös nu!
Är inte så orolig om hästen går lektionen innan men om den inte gör det, hur ska man hitta hästen och dess grejor?
Haha...
Tänka sig vilka konstiga saker man kan vara nervös för.
Utrustning till mig själv har jag då jag hade egen häst fram till ett år sen då jag även red sist.