Status
Stängd för vidare inlägg.
F

filippajohansson

Hejsan, någon som ska på ridläger i sommar, och isåfall vart?
Jag vill ha hjälp. Jag söker ett "allround" läger. med dressyr, uteritter, kanske bad med hästen och kanske hoppning. Nåt bra?

Tacksam för svar!:)

Sv: Ridläger

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=818751

Innan du skriver fråga om ridskolor, tränare, läger och dylikt LÄS HÄR!
Jag kommer även fortsättningsvis att radera trådar där ni frågar om någon har bra tillridningsstall, försäljningsstall, hästhandlare, utbildare, ridläger och tränare att rekommendera.

För det första är det lätt att trådarna mynnar ut i ren gratisreklam här på forumet och för det andra är det väldigt lätt att det mynnar ut i skitsnack om verksamheter. Därför vill Gunnar inte ha sådana trådar här på själva diskussionsforumet.

Vill ni ha tag på ridskolor, en tränare, eller åka på trevliga kurser och ridläger då får ni gå in på RADANNONSERNA och läsa under tjänster erbjudes, eller lägga in en egen annons där ni söker hjälp.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
425
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 144
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: MiniLi
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka