Sv: Ridjeans!

Det finns specialla ridjeans, som Ylva86 sa...jag använder dock aldrig det.
Använder vanliga jenas, älskar Diseal:love:...skönaste jeansen ever även när man rider!!

Jag har gärna jeans som är lite stora, så dom inte sitter för tajt över rumpan och över knäna...då får man massa slitningar på knäna osv.

Men som Ninni skrev i någon tråd - Diseal är för catwalkern!
Så är det men har man lite gamla jeans så går dom till stallet.

Sätt på dig dom jeansen du känner att du trivs bäst med!

//Nathalie

har köpt wranglers från usa direkt 19.95 + 29 dollar i porto - 49 dollar totalt - dvs 330 spänn, kolla så det är Official Pro Rodeo competition
13MWZ eller 936 (slim fit) - de smala är lite för trånga för mig att rida i men 13MWZ går väldigt bra
sheplers.com är en bra pålitlig affär, kolla så att du fått rätt storlek när du beställt

Jag brukar köra med vilka jeans som helst på lite stretch i. Som ovanstående nämnde är det skönt om de inte är supertajta. På vintern gillar jag också om de är någon storlek större så man får plats under om det skulle vara så. :d

har köpt wranglers från usa direkt 19.95 + 29 dollar i porto - 49 dollar totalt - dvs 330 spänn, kolla så det är Official Pro Rodeo competition
13MWZ eller 936 (slim fit) - de smala är lite för trånga för mig att rida i men 13MWZ går väldigt bra
sheplers.com är en bra pålitlig affär, kolla så att du fått rätt storlek när du beställt

De bästa!!!! 13MWZ är gjorda för att rida i och det finns inget skönare!

Använder tyvärr alla mina vanliga jeans i stallet, favvojeansen ligger därmed alltid i tvätten av någon anledning...

Har aldrig ägt några äkta "ridjeans", men de är säkert också sköna!

Hej alla,
jo, jag använder också min vanliga jeans (vissa skönare än andra att rida i)
så därför undrade jag vilka ni använder och tycker är bäst.
Sen har jag tittat på sånna där galopp-tränings stövlar, i läder, Excerice Boots, men dom är ju hiskeligt dyra! Någon som har tips på vart man kan köpa dom, och inte från Gal0ppsp0rt.c0m

Använder också gamla vanliga jeans i stallet som har blivit lite för stora och inte är några jag vill använda till vardags, men de är perfekta att rida i.. Och eftersom jag typ bara har jeans av märket only är det de som används :p

JAg rider i Miss sixty, phink och cheap monday :love: cheap monday tkr jag är skönast :love:

Hej alla,
jo, jag använder också min vanliga jeans (vissa skönare än andra att rida i)
så därför undrade jag vilka ni använder och tycker är bäst.
Sen har jag tittat på sånna där galopp-tränings stövlar, i läder, Excerice Boots, men dom är ju hiskeligt dyra! Någon som har tips på vart man kan köpa dom, och inte från Gal0ppsp0rt.c0m

Jag rider i vanliga cowboy-boots som jag också har köpt på Sheplers. Ibland har dom rea så det gäller att passa på.

Kolla att skaften är lite högre än normalt, har för mig att mina är 12 eller 13 inches.

Hej Experten och Camilla!

Nu har jag beställt så jag är grön i huvudet från Sheplers!
Hoppas att grejerna passar.........?!?

Tack för tipset!
:rofl::bump::banana::bow:

oo ja! jag gjorde några riktiga fynd!
för en gångs skull så har jag spenderat pengar på mig själv, annars är det ju alltid mina kära fyrbenta som får nya grejer ideligen!
Jag måste dock erkänna att jag ÄLSKAR att handla hästgrejer!
:P

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 892
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 619
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar