Ridbyxor av militär modell

Sv: Ridbyxor av militär modell

Folshult: ja, det blir sällan jag kan ta ut nån riktig timlön, då skulle det blir galet dyrt. Oj, tänk om man skulle ta betalt som snickare gör? 350-500kr/h. TJOHOOO!! Jag har blivit förfrågad några gånger om att få upp en hemsida, och jag gissar jag gör det - nån gång. Bara att det ska ju sittas o göras en hemsida oxå :D Sen har jag inte tagit kort på alla schabrak - jag är lite slarvig. Men jag tror nog jag kan hitta igen några. Det är ju bra att ha allt dokumenterat... Jag kanske skulle göra min Bukeblogg till nån slags häst-sy-sida. Jag ska allvarligt fundera på detta ;)

Migo: Ja, visst skulle det va kul?

Adorno: Tack :o
Jag tycker nog inte man måste vara mästersömmerska för att åstadkomma såna. ALLT går med lite slit, svett o tårar ;)
Har du någon typ av mönsterkonstruktionskunskaper (oj va långt ord, mitt längsta hittils tror jag) så tycker jag du borde fixa det. Själva sy-delen är ju inte så svår, det är konstruktionen som är meckig i det att ändra benen till helskoning.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 875
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 190
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar