resultat på utländska hundar?

J

julia_v

Någon som vet var jag kan ta reda på korning och andra resultat
på en hund som är från Norge?

tänkte fall de hade en liknande sida som vi har "hunddatan" på svenska kennel kubbens sida?

Tacksam för svar!

julia

Sv: resultat på utländska hundar?

För att få tillgång till den norska databasen måste man vara medlem i NKK. Jag är det så är det bara en hund du vill fråga om , skicka mig ett PM så ska jag kolla.

Sv: resultat på utländska hundar?

KickiH skrev:
För att få tillgång till den norska databasen måste man vara medlem i NKK. Jag är det så är det bara en hund du vill fråga om , skicka mig ett PM så ska jag kolla.

Ok, vad snällt då pm:ar jag dig :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 119
Senast: AraSlei
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka