Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har man tex en bråkig häst och dåligt ledarskap som behöver rättas till så räcker det oftast inte med en vanlig grimma. Tänk på hur hästarna beter sig i hagen mot varandra, det är så vi ska behandla dem. Man kanske behöver använda en repgrimma i början till hästen ser dig som en ledare, då kan man använda mindre hjälper. repgrimma är inget måste, och kom ihåg att aldrig binda upp hästen i en repgrimma eftersom den kan skada nacken om den skulle dra till. Repgrimma är endast till för träning (vilken den är mkt bra som) Precis som ett träns. Du skulle väll aldrig binda upp hästen med ett bett i munnen?
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästnyheter Vad jag menar är, att man ofta förefaller underlåta att polisanmäla brott, därför att man har en intern rättskipning. Nu syftar jag inte...
Trädgård & Växter Plast mår inte bra att vara utomhus, önskar att vi hade haft möjlighet att bygga ett riktigt växthus. Får hoppas nya plasten funkar...