J
jonna99
kan man ha det i skolan, vi ska köpa nya till dottern nu och hon vill ha det. Kan väl tycka att hon är lite för stor för det och att det ansers lite barnsligt, vill ju inte att hon skall bli mobbad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon går i trean så hon är nio.Hur gammal är dottern, är hon 15 så skulle jag hoppa över hängslen
Vet inte hur man skall göra eftersom hon själv vill ha det, vet att en del i klassen har med hängslen.Min 9-åring skulle nog vägra att sätta på sig hängselbyxor numera. Han har ett regnställ med vanliga överdragsbyxor (vilket jag tror de flesta i hans klass har).
Min 11-åring har en kompis som har overall fortfarande. Jag har aldrig hört att någon har kommentarer om det även om mina egna barn inte vill ha.Hon går i trean så hon är nio.
Hon går i trean så hon är nio.
Min 11-åring har en kompis som har overall fortfarande. Jag har aldrig hört att någon har kommentarer om det även om mina egna barn inte vill ha.
Inte en chans att få på en tjej hängslebrallor då inte. Det går dessutom mycket bättre med andra som bara är hälften så krångliga.
Om du hindrar henne från att ha ett par byxor med hänglsen så säger ju du i och med det att det är "fel" med sådanna byxor. Du kränker hennes vilja och tyckte. Och vill det sig riktigt illa så blir det hon som mobbar andra som har hängslebyxor.
Då hon genom ditt handlande fått lära sig att det är töntigt med dessa byxor.
Om det dessutom finns andra i klassen som har hängslen på byxorna så vart är problemet???
Men om hon vill själv så borde det nog gå.Inte en chans att få på en tjej hängslebrallor då inte. Det går dessutom mycket bättre med andra som bara är hälften så krångliga.