Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Akta dig för knarkhundarna på flygplatsen bara.....Visa bifogad fil 81572
Den här kroppsoljan från Tom Hemps blev jag positivt överraskad av. Den innehåller cannabisextrat (osäker på om det är rätt benämning?) och doftar lite konstigt men huden blir så otroligt mjuk! Den går snabbt in i huden och kladdar inte. Enkel att dosera med pipett.
Men jag lär bli poppis i ChristianiaAkta dig för knarkhundarna på flygplatsen bara.....
Jag gillar Himalayan Charcoalmasken, den gör sitt jobb. Inte lika rolig att få av som den är att sätta på (=massor av leriga rester i handfatet) men funkar jättebra!Jag har ju skrivit ett par inlägg i hudvårdstråden redan, men nu blev jag sugen på att ha lite spa-kväll för mig själv imorgon. Jag kan dock inte bestämma mig för vad jag ska testa;
Body Shops vitamin E quench sheet mask
Clinique smart night custom-repair moisturizer
Body Shops himalayan charcoal purifying glow mask
Jag kommer iaf rengöra innan med Clinique all about clean 2-in-1 cleansing + exfoliating jelly för den verkar så spännande.
Hur använder du den? Råkade köpa mig en flaska när jag var i Gbg eftersom du sa att den var bra.Visa bifogad fil 81575
Hårvinäger från Yves Rocher. Luktar jättegott och mitt hår blir glansigt och enkelt att reda ut, känns nästan som ett balsam. Jag fick en liten flaska i årets YR-kalender men den tog snabbt slut och då passade jag på att köpa den största flaskan som fanns
(Doftar jättegott av hallon men tyvärr sitter inte doften kvar så länge efter dusch utan försvinner under dagen)
Ah, du känner dig som om du satt i solstolen i Karibien, insmord i sololja och med en paraplydrink i handen?Ni vet alla vad jag tycker om kokos
Jag kör den innan sista sköljningen Kör schampo först (två gånger), sen eventuellt balsam om det behövs men annars går jag direkt på den här. Häller ut i handen, drar det över håret på alla sidor av huvudet och sen tar jag extra till längderna. Låter det sitta i någon minut och sedan sköljer jag urHur använder du den? Råkade köpa mig en flaska när jag var i Gbg eftersom du sa att den var bra.
Ungefär så, minus Karibien, solen och solstolenAh, du känner dig som om du satt i solstolen i Karibien, insmord i sololja och med en paraplydrink i handen?
Visa bifogad fil 81579
Barnet fick som utlovat testa badbomben med kokos. Låt mig säga som så att mina händer fortfarande luktar kokos trots att jag tvättat dem hundra gånger och badrummet kommer väl antagligen aldrig sluta lukta kokos.
Ni vet alla vad jag tycker om kokos
Jag kör den innan sista sköljningen Kör schampo först (två gånger), sen eventuellt balsam om det behövs men annars går jag direkt på den här. Häller ut i handen, drar det över håret på alla sidor av huvudet och sen tar jag extra till längderna. Låter det sitta i någon minut och sedan sköljer jag ur
Ja det kan man säga jag tycker att håret blir mjukt, glansigt och doftar gott (i någon timme i alla fall ) av hallon.Är det som en inpackning?
Haha, vad roligt ändå att du tyckte att det ”luktade knappt kokos” medan jag funderar på att sanera badrummetDet körde ihop sig lite, så det blev spa ikväll istället. Det här var vad jag provade.
Visa bifogad fil 81604
Fotbadet: luktade knappt kokos, men löddrade ok. Räcker förmodligen till två bad till. Nackdel med skummet var att det var svårt att se huden som skulle skrubbas bort sen.
Rengöring: Riktigt bra skrubb, den tog kändes det som. Ren känsla efteråt.
Lermask: Jösses vad den sved! Kändes som att jag smetade in ansiktet med is. Svårt att veta hur tjockt lager man ska ta… Det var liksom flagor av nåt i själva leran också. Torkade snabbt. Lätt att ta av och huden blev supermjuk och glansig. Sådär så jag nästan kunde spegla mig i näsan.
Fukt: Sjönk lätt in i huden och känns bra hittills. Får se hur det känns imorgon.
Haha, vad roligt ändå att du tyckte att det ”luktade knappt kokos” medan jag funderar på att sanera badrummet