Rätt åt han

Sv: Rätt åt han

Sånna som gör sånt där tycker jag ska få lida så jävla mycket, Och aldrig nå¨nsin kunna få ha ett normalt liv igen!!

Så hemskt att finns personer som vill göra så där:(

Uppfriskande att se att man tar tag i det här problemet i staterna och faktiskt straffar dom som håller på med detta djurplågeri. I sverige hade han inte fått mycket till straff, en månad i fängelse och tio tusen kronor i böter kanske? Ja något åt det hållet.

Det är sjukt det dom gör det är bara rätt åtdom, satt och små log när jag läste det(om man inte tänker på hur hundarna hade det)

Läste/hörde någonstans att hund slaksmål har varit förbjudet sen 1800-talet,då blev jag jätte förvånad för,om man tittar på dom här djur programen på animal planet så värkar det ju som om jätte ,ånga håller på med det,sså jag trodde inte det hade varit förbjudet så läge

"– När jag blir fri ska jag försöka bygga upp mitt liv och min karriär igen."

Hoppas du aldrig lyckas, hoppas du förstört hela ditt liv o din karriär så som du förstört hundarnas.

*kl*

Vore det inte billigare att hyra in någon som grävde ett hål i backen till såna människor?
I jämförelse med att sätta dom i fängelse på skattebetalarnas bekostnad menar jag.
En kula kan ju inte heller kosta så mycket och jag tror nog att det finns en hel del folk världen över som frivilligt skulle ställa upp som skarprättare när det är djurplågare involverade.

Helt ärligt talat, det måste ju fattas något i huvudet på såna människor! Skjut dom i skogen, ingen kommer sakna dom.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 277
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 087
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 909
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 126
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka