Jag har googlat två adresser senaste veckan. Min mammas och en nära vän. Själv har jag plockat bort mitt mobilnummer från nätet, har specifikt namn och det var inte så bra på den tiden jag dejtade.
Jag har ett gammalt mobilnummer som inte är i bruk. Trots att mitt "nya", sedan många år tillbaka, nummer registrerades för några år sedan enligt lag så är det fortfarande inte registrerat på något vis, jag har alltså inte begärt att det ska vara hemligt och har registrerat det precis som man skulle för att få behålla sitt kontantkort fungerande. Mig stör det inte alls dock. Det gamla kan stå där, är mer noga med att ha uppdaterat mitt nummer hos läkare alltid.

EN öm tå för dig? Kanske träffade mitt i prick?
Sluta larva dig.

Jag vet däremot, efter ett långt liv som politiskt engagerad, vad som krävs, och hur många förtoendevalda har det. De flesta sliter hund. Det ä'r inte det minsta lukrativt. I min ,kommun är ersättningen minutberäknad. Om sammanträdet varar en timme tretton minuter får vi betalt för en timme tretton minuter.
Vilken öm tå hittar du?

Och undrar hur din världsbild ser ut om du tror att en lokalpolitiker skulle kunna fuska till sig ersättning =pengar.

Sluta larva dig.

Jag vet däremot, efter ett långt liv som politiskt engagerad, vad som krävs, och hur många förtoendevalda har det. De flesta sliter hund. Det ä'r inte det minsta lukrativt. I min ,kommun är ersättningen minutberäknad. Om sammanträdet varar en timme tretton minuter får vi betalt för en timme tretton minuter.
Vilken öm tå hittar du?

Och undrar hur din världsbild ser ut om du tror att en lokalpolitiker skulle kunna fuska till sig ersättning =pengar.
Sluta larva dig själv. Tänkte ignorera dig men du får läsa om. Inte öht skrivit nåt om politikers arbete el lokalpolitiker. Men tolka som ni vill. Loggar ut nu.

Jag tror inte du skapar trådar på buke där du klagar att folk valt att dölja sina uppgifter på nätet.

De personer jag behöver få kontakt med har jag redan adresser och/eller telefonnr till, jag sitter inte gnäller på nätet att jag inte hittar dem längre när jag snokar.

Ändå så skriver du ordagrant just det? O_o

Med stalkning menas även att någon systematiskt förföljer, kartlägger och smyger sig på den utsatta personen.
Saknar fan ord 😂 vad får du allt ifrån?

Jag tror inte du skapar trådar på buke där du klagar att folk valt att dölja sina uppgifter på nätet.

De personer jag behöver få kontakt med har jag redan adresser och/eller telefonnr till, jag sitter inte gnäller på nätet att jag inte hittar dem längre när jag snokar.

Ändå så skriver du ordagrant just det? O_o

Med stalkning menas även att någon systematiskt förföljer, kartlägger och smyger sig på den utsatta personen.
Jag stalkar tydligen flera personer, jag brukar kolla att jag har rätt adress när jag ska hem till någon.

Liknande trådar

Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 014
Senast: vilde
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 249
IT & mobiler Förstår mig ibland inte på den kanalen. Jag sökte på en person först bland vänner men nej ingenstans. Trodde personen hade blockat mig...
Svar
1
· Visningar
473
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈