Inte så svårt att tro att du stalkar när du letar på Ratsit och övriga nätet när du hade adressen så sent som för två veckor sedan. :cautious:
Så märkligt kommentar?
Jag använder Ratsit ungefär lika ofta som Hitta.

Har aldrig ens funderat på att det skulle anses som stalkning att leta efter adress, Förr i världen kollade man i telefonkatalogen. Nu använder man nätet. Hitta, Ratsit eller nån annan sida.

Jag har långt ifrån fotografiskt minne så jag minns inte adresser till alla jag haft någon kontakt med. Så jag kollar nätet.

Liknande trådar

Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 790
Senast: vilde
·
IT & mobiler Förstår mig ibland inte på den kanalen. Jag sökte på en person först bland vänner men nej ingenstans. Trodde personen hade blockat mig...
Svar
1
· Visningar
429
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
365
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 906
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar