Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan rapportera den precis som inlägg på forumet.Det har precis lagts in en annons om renrasiga Fransk bulldog valpar för 3 500 kr i Skåne. Inte OK tycker jag.
Tog ett tag innan jag hittade knappen.Du kan rapportera den precis som inlägg på forumet.
Konstiga frallor som ska väga 2kg som vuxna?
Denna är nog "bara" bedrägeri,men jag har återigen mailat dom om att vi hämtar valparna,säger dom ja till det så är det nog ärligt,då dom kunnat skaffa fram bilder på allt jag önskat.Som andra skrivit så går det utmärkt att rapportera annonserna och jag har tagit bort den första som rapporterades. Det som är lite "knepigt" är att jag vill vara 100% säker på att det verkligen ÄR fejk/bedrägeri så man inte raderar någon seriös säljare.
En del annonser är uppenbara att de är fejk/bedrägeri men dessa som är lite tveksamma så vill,iallafall jag, luska lite innan jag åtgärdar. Det kan ta lite tid ibland men rapporterna läser jag alltid och jag är mer än tacksam för ATT det rapporteras.
Japp, det är samma namn i annonsen (fast det var nog frallorna jag såg förra gången).Är det samma yorkar igen?
Annonsören med frallor och yorks gör comeback:
http://www.bukefalos.com/threads/yorkshire-terrier-valpar.1428006/
Avelsmålet oavsett ras tycks vara att hundarna ska väga två kilo
Japp, det är samma namn i annonsen (fast det var nog frallorna jag såg förra gången).
Fast en del raser mognar ju sent?Att använda bilder på hundar tagna år 2011 och marknadsföra dessa som "leveransklara valpar" hör inte till "god sed" eller "god netikett" ,snarare falsk marknadsföring. Annonsen är,av den anledningen,raderad och länken fungerar därmed inte längre