Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte så stor skillnad från förra året
Rosevelt 10 10
Highlander 9 8
Loredes 9 8
Sandakan 8 9
Santana 9 10
Senskadan han ådrog sig var på OS i Aten, en av flera som fick åka hem med senskador därifrån pga underlaget
Synd på en så härlig häst!
..och det är en valack, så tyvärr blir det inget avlande på honom heller![]()
Charon (tror kanske inte att han godkänns, men jag VILL det)
![]()
*Mums!*
![]()
(behöver man säga mer??)
Jag & Olgaklara kommer inte överrens om VEM han omedelbart ska flytta hem till....jag röstar TILL MEJ!![]()
![]()
jag gissar på att du menar Dileme du Cephe (stavningen är nog inte helt korrekt) en HELT fantastisk tapper liten märr med en ganska tjock fransman i sadeln
har för mig att den tyvärr ådrog sig en senskada (som många andra på det underlaget) på ngn stortävling senare samma år
![]()
o jag måste nog ändå säga att även om hon inte hade perfekt teknik (långt ifrån) så skulle jag nog ändå avla på det hjärtat![]()
hon var/är verkligen en otrolig liten häst!
Har du fortf inte fått igång webbTV???
Och jag hade valt Fletcher av de hästar vi sett idag.
![]()
*kl*
Jag har faktiskt inte hittat någon riktigt sån där WOW hingst på detta bruksprov. Om jag fick sätta ihop en egen så skulle det vara som följer:
* Tsarevitjs typ, men lite mer hingstkaraktär.
* Min Pagilos skritt (9,2)
* Danzas trav
* Vladimirs galopp
* First Wishs ridbarhet
Detta skulle enligt mig vara den kompletta hingsten. Synd att den inte fanns med.
Jag tänkte utnämna mig själv till veckans stjärna, inte fattade jag att ni alla satt och kollade på film på datorn hemma eller på jobbetutan trodde ni satt på läktarn med era laptops
![]()
What a sight!!! som på X2000...ja, det var en rolig syn du måste ha haft framför dig!!
Tyckte ingen var sådär outstanding bland hopphingstarna men Callahan var fin och Canman likaså. Svårt att veta hur de yngre hingstarna kanske är om de fått växa till sig o dessutom ej gått igenom en veckas bruksprov med allt vad det innebär..
Måste ha missat detta med att inte linjeavla på Jovial,varför inte?
barb