rapport....

R

Rallebralle

Ville bara meddela alla intresserade att allt går superbra här hemma,Marrakech morrar om hon slickar på honom ,annars så är allt bra.
de kan t.om sova på samma filt,om än rumpa mot rumpa :smirk:

Det gick verkligen över förväntan men jag tror att mycket beror på att vovven inte är så ivrig på katterna,utan låter dem komma fram om de vill. :love: :D

JA :idea:
Jag tror jag måste ta en långprommis dit.... :p
Om du hör någon som försöker lära sig att busvissla och ser en förrymd svart labbe....så är det inte vi!!! :angel: :angel: :angel:

PS: hon skäller för att hon är osäker,inte för att hon är arg eller farlig...Detta tips kan vara guld värt om du ser en svart labbe,utan ägare.... :angel: :angel: :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Nepenthe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 651
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar