Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha och så vaknar man kl 02.43 av att man hör "HULK! HACK! Blööörgh!" precis mitt under sängen
Åh gud finns inget som väcker en så fort som det vidriga hulk-ljudet. Varför måste de alltid spy på något mjukt?? Typ alla katter vi haft typ går till en matta eller liknande om de befinner sig på öppet golv så att säga.Haha och så vaknar man kl 02.43 av att man hör "HULK! HACK! Blööörgh!" precis mitt under sängen
Jag läste ett förslag någonstans om att det borde finnas att ladda ned som ljud till larmet på telefonen/väckarklockan för alla hund och kattägare.Åh gud finns inget som väcker en så fort som det vidriga hulk-ljudet. Varför måste de alltid spy på något mjukt?? Typ alla katter vi haft typ går till en matta eller liknande om de befinner sig på öppet golv så att säga.
Nu finns det säkert vettiga, bildade människor som vill förklara om hur det har med naturliga instinkter om att gräva ner eller något sådanat att göra men jag vet hur katter är och är rätt säker på att den verkliga anledningen är att skapa maximalt obehag för betjänten (kattägaren)..
Självklart måste man spy på något mjukt annars så skvätter det ju på tassarna det går inte för sigÅh gud finns inget som väcker en så fort som det vidriga hulk-ljudet. Varför måste de alltid spy på något mjukt?? Typ alla katter vi haft typ går till en matta eller liknande om de befinner sig på öppet golv så att säga.
Nu finns det säkert vettiga, bildade människor som vill förklara om hur det har med naturliga instinkter om att gräva ner eller något sådanat att göra men jag vet hur katter är och är rätt säker på att den verkliga anledningen är att skapa maximalt obehag för betjänten (kattägaren)..
Mina katter har lyckats skvätta fläckar av blötmat upp på väggen i axelhöjd, hur sjutton gör de.Självklart måste man spy på något mjukt annars så skvätter det ju på tassarna det går inte för sig
Jaaaa!Åh gud finns inget som väcker en så fort som det vidriga hulk-ljudet. Varför måste de alltid spy på något mjukt?? Typ alla katter vi haft typ går till en matta eller liknande om de befinner sig på öppet golv så att säga.
De har rätta knyckenMina katter har lyckats skvätta fläckar av blötmat upp på väggen i axelhöjd, hur sjutton gör de.
Jag som blir imponerad av min häst när han får matrester i pannluggen. Dina katter är på en helt annan nivå.Mina katter har lyckats skvätta fläckar av blötmat upp på väggen i axelhöjd, hur sjutton gör de.
Måste vara den blinda, rätt så döva, mestadels tandlösa katten som gör det.Jag som blir imponerad av min häst när han får matrester i pannluggen. Dina katter är på en helt annan nivå.
Luserngegga med loppfrön i hela halva pannluggen var i en period i hans liv ofta förekommande....Måste vara den blinda, rätt så döva, mestadels tandlösa katten som gör det.
Lucerngegga är inte att leka med! Sen stelnar det till och är hopplöst att få bort. Min häst lyckades sätta loppfrön längst ut på öronen.
Sen så vill de även gärna dela med sig av geggan, på sin människa, kompisen och resten av stallet...Luserngegga med loppfrön i hela halva pannluggen var i en period i hans liv ofta förekommande....
Självklart delar man med sigSen så vill de även gärna dela med sig av geggan, på sin människa, kompisen och resten av stallet...