Random bildtråd med text V

1730737251786.webp

Kan inte bestämma mig om :rofl: eller :nailbiting: är rätt emoji i denna situation! Definitivt den senare om jag hade varit din granne :laugh:
Jag har stor sympati för grannen som blev rädd, men det var samtidigt lite roligt. Jag var ute på lååång promenad med hundarna vid tillfället så trots att de anade att det var min orm (aldrig helt säkert, folk tenderar att dumpa reptiler i närheten av reptilägare) kände de sig tvugna att ringa tilll både SSPCA och polisen.
Jag hann dock hem innan båda kom dit, och jag har aldrig sett så besvikna poliser som när jag förklarade att allt var ok! 😅 "But it was going to be our first snake!" :cry:
Enda andra reptilen de hanterat var en skäggagam vid en domestic dispute. De såg fram emot ormen. <3
Grannen har förlåtit mig. ;)

Jo... en av mina ormar dök upp under grannens diskbänk en gång. :angel: Men inga spindlar! :D
Min största skräck är att typ grannens orm ska komma upp och bita mig när jag sitter på toaletten.:nailbiting: Nu tror jag inte någon av mina grannar har orm, och inte så stor så att det blir farligt för mig...men ser ändå en 6 m boa i skålen varje gång jag vaknar på nätterna 😱

Söta poliser som ville fånga orm 😄🥰

:D Min största skräck är att typ grannens orm ska komma upp och bita mig när jag sitter på toaletten.:nailbiting: Nu tror jag inte någon av mina grannar har orm, och inte så stor så att det blir farligt för mig...men ser ändå en 6 m boa i skålen varje gång jag vaknar på nätterna 😱

Söta poliser som ville fånga orm 😄🥰
Mycket liten risk för sex meters boaormar i toaletten. :D Min var en orolig liten halvmeters majsorm ringlad runt värmetanken. <3

De var så himla gulliga! Jag älskar att de tog hand om skäggagamen som hotades med våld i hemmet. Vi har jättefina lokalpoliser. <3

Mycket liten risk för sex meters boaormar i toaletten. :D Min var en orolig liten halvmeters majsorm ringlad runt värmetanken. <3

De var så himla gulliga! Jag älskar att de tog hand om skäggagamen som hotades med våld i hemmet. Vi har jättefina lokalpoliser. <3
Haha, Jaaa inte så logiskt :bag: jag hade inte vågat lita på mina orm kunskaper, dvs om den är giftig lr inte, så skönt att kunna ringa nån som kan hjälpa 👌

Men åh ja, hjältar med hjärta 😍

Liknande trådar

Kultur Anropar det populärkulturella bukeoraklet. Trålar ute i etern efter ett barnprogram jag minns från tiden det begav sig (läs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Wednesday
·
Gravid - 1år Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare på min förra tråd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört påfrestande att smussla med...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 348
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vad tror ni?Hur smart är en häst?Jag tillhör skaran som tror att hästar är smartare än vi tror. Jag har en egenuppfödd 7-årig valack som...
Svar
7
· Visningar
2 235
Senast: Karoliten
·
Övr. Barn För ett par år sedan slängde jag ur mig en fråga om ifall det är okej att visa film med 15-årsgräns för elever som inte har åldern inne...
2
Svar
34
· Visningar
3 588
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar