Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo... en av mina ormar dök upp under grannens diskbänk en gång. Men inga spindlar!
Kan inte bestämma mig om eller är rätt emoji i denna situation! Definitivt den senare om jag hade varit din granneJo... en av mina ormar dök upp under grannens diskbänk en gång. Men inga spindlar!
Jag har stor sympati för grannen som blev rädd, men det var samtidigt lite roligt. Jag var ute på lååång promenad med hundarna vid tillfället så trots att de anade att det var min orm (aldrig helt säkert, folk tenderar att dumpa reptiler i närheten av reptilägare) kände de sig tvugna att ringa tilll både SSPCA och polisen.Kan inte bestämma mig om eller är rätt emoji i denna situation! Definitivt den senare om jag hade varit din granne
Min största skräck är att typ grannens orm ska komma upp och bita mig när jag sitter på toaletten. Nu tror jag inte någon av mina grannar har orm, och inte så stor så att det blir farligt för mig...men ser ändå en 6 m boa i skålen varje gång jag vaknar på nätternaJo... en av mina ormar dök upp under grannens diskbänk en gång. Men inga spindlar!
Jag gillar ormar, springer efter om jag ser nån ute, men vete sjutton hur jag hade reagerat om jag hittat en under diskbänken xDJo... en av mina ormar dök upp under grannens diskbänk en gång. Men inga spindlar!
Mycket liten risk för sex meters boaormar i toaletten. Min var en orolig liten halvmeters majsorm ringlad runt värmetanken.Min största skräck är att typ grannens orm ska komma upp och bita mig när jag sitter på toaletten. Nu tror jag inte någon av mina grannar har orm, och inte så stor så att det blir farligt för mig...men ser ändå en 6 m boa i skålen varje gång jag vaknar på nätterna
Söta poliser som ville fånga orm
Haha, Jaaa inte så logiskt jag hade inte vågat lita på mina orm kunskaper, dvs om den är giftig lr inte, så skönt att kunna ringa nån som kan hjälpaMycket liten risk för sex meters boaormar i toaletten. Min var en orolig liten halvmeters majsorm ringlad runt värmetanken.
De var så himla gulliga! Jag älskar att de tog hand om skäggagamen som hotades med våld i hemmet. Vi har jättefina lokalpoliser.