Random bildtråd med text V

Klockren Halloweenkostym. :D

1730406472980.webp

Rätt så roligt att i princip hela Nord Koreanska eliten med Kim Kong Un i spetsen i ett Bögfritt och Västerländsk hatande land sitter och klappar takten och sjunger med i Freddie Mercuryies och Queens låt "I want to Break Free" spelad och sjunget av Nord Koreanska militärer... :

Måste ge dem kredit för att det är den bästa storband/kör versionen jag hört.

Senast ändrad:
Rätt så roligt att i princip hela Nord Koreanska eliten med Kim Kong Un i spetsen i ett Bögfritt och Västerländsk hatande land sitter och klappar takten och sjunger med i Freddie Mercuryies och Queens låt "I want to Break Free" spelad och sjunget av Nord Koreanska militärer... :

Jag var tvungen att kolla upp om det verkligen kunde stämma, och enligt Reuters är det en "altered video" som är ihopklippt från flera olika andra videos, och ljud lagt på det. Bara så att ingen som ser det här nu tror att det verkligen hände :)

Jag var tvungen att kolla upp om det verkligen kunde stämma, och enligt Reuters är det en "altered video" som är ihopklippt från flera olika andra videos, och ljud lagt på det. Bara så att ingen som ser det här nu tror att det verkligen hände :)
Min första tanke var att videon var fake på så sätt att ljudet var pålagt/tillagt (eller vad det heter) i efterhand. Förutom val av låt så tror jag inte en låt på engelska skulle sjungas på en sådan tillställning i Nord Korea.

Liknande trådar

Kultur Anropar det populärkulturella bukeoraklet. Trålar ute i etern efter ett barnprogram jag minns från tiden det begav sig (läs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Wednesday
·
Gravid - 1år Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare på min förra tråd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört påfrestande att smussla med...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 561
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vad tror ni?Hur smart är en häst?Jag tillhör skaran som tror att hästar är smartare än vi tror. Jag har en egenuppfödd 7-årig valack som...
Svar
7
· Visningar
2 277
Senast: Karoliten
·
Övr. Barn För ett par år sedan slängde jag ur mig en fråga om ifall det är okej att visa film med 15-årsgräns för elever som inte har åldern inne...
2
Svar
34
· Visningar
3 727
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar