Ranch Trail Cup 2009

attempt

Trådstartare
Ranch Trail Cup har blivit inställd två år i rad nu, men det står på hemsidan att de tänker ta nya tag inför tävlingen 2009.
Vad tror ni?

Är det pga för få anmälda som den blivit inställd de två senaste gångerna, för lite sponsorer, för lite engagemang?

Jag är iallafall intresserad av att vara med i år ifall det blir av, Någon mer? :laugh:

Sv: Ranch Trail Cup 2009

Det var väl för få anmälningar, i alla fall förra året tror jag. Jag ställer gärna upp om det blir av i år :)

Det vore roligt om vi åkte tillsammans dit om det nu blir av :)
Jag har alltid velat slå er i någon gren........ :angel:

Förresten, idag ska jag åka och titta på det stallet som ligger nedanför erat. Flyttar vi dit, så kommer vi kunna rida och träna tillsammans ;)

:rofl:
Och så tänkte du att "Ranch Trail Cup, då j*vlar ska hon få smisk! :devil:"

Haha, näääee.... :angel:

Fast, med tanke på att Cindi varit borta från mig i några månader nu, så tror jag att chansen är större att ni ger oss stryk. :grin:

Äsch, du har ju massa månader på dig att träna :idea:
Dessutom har du ägt Cindi längre än jag ägt Liona, så ni känner varandra bättre! ;)

Må bästa man (kvinna) vinna! :D

Det kommer säkert sluta med att vi båda blir diskade i första klassen, och får åka hem med snopna miner...... ;)

Kul att du och jag har en egen tråd :grin:

Jag har faktiskt bara diskat mig en enda gång! :angel:
Den där j*vla plastsäcken som domaren envisades med att gräva ner i marken :devil:
Fast om det är en bank med i år kommer jag poopa i brallan och stryka mig! :crazy:

Haha! Egen tråd is the shit!

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 620
Senast: Blyger
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 040
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025