Ranch Trail Cup 2007

M

Mia L

Tänkte bara öka träningssuget hos er här på buke, datumet för årets upplaga av Ranch Trail Cup är spikat till den 8 september. Så nu får ni mjuka upp lassot och börja släpa saker efter er igen för att komma åt vinstpengarna:banana: :banana: :banana:

Sv: Ranch Trail Cup 2007

Nja, men lillasyster och hästen kommer definitivt att komma, så jag hänger väl med på ett hörn jag också. Det är hon som får stå för trailbiten.... Har sett bilder från tävlingen förra året, såg riktigt roligt och välarrangerat ut:)

Va kul att ni tänker ställa upp. Vi kommer att göra vårt bästa för att alla ska få en så trevlig westerndag som möjligt även i år så känn er hjärtligt välkomna :love:

Jag hade hemskt gärna varit med.........hade varit såååå kul.
Men vi har ännu bara gjort två starter och det i vanlig trail så det är väl kanske lite väl häftigt att ge sig iväg på nåt sånt här men man kan ju ha det som mål kanske att vara med nästa år...

Vad är det för status på tävlingen? Klass?
Är det en eller är uppdelat i lättare, svårare?

Har tänkt vara med om jag kommer med. Har inte vart med så hoppas att några platser blir över för oss gröngölingar...:angel:

Skulle aldrig ha tittat på denna tråd... :crazy: Tränade just ranchtrail idag och det gick jättebra så jag blev hemskt sugen att åka ner! :angel: :)

Skulle aldrig ha tittat på denna tråd... :crazy: Tränade just ranchtrail idag och det gick jättebra så jag blev hemskt sugen att åka ner! :angel: :)

Klart du ska åka !! :D
Då blir vi ju ett gäng som åker isåfall. Tror att även k ska ner nämnligen... ;)
Kom igen ! :banana:

Roligt att det planeras ute i stugorna. Vi är i full gång med att jaga sponsorer och redan nu har vi börjat få till ett skapligt prisbord förutom prispengar. Vårt mål är ju som vanligt att ingen ska åka hem helt lottlös.

jag skulle jättegärna åka bara för att "prova på" och få nya erfarenheter, men det e så himla långt från sundsvall :(

Det låter långt men du fr tan en semestertripp med hästen. Det går säkert att ordna med säng och boxplats ett par dagar till dig.:)

jag har 3hästar till som ska skötas å motioneras också ;) tar väl evigheter å åka då pållen "vägrar" åka snabbare än 60-70 km/h.. gammal å sliten e han åxå ;)

Ingen som kan låna ut en häst :angel:

btw, hur lär man hästen "ground tie"?

Finns väl hundra sätt att lära dem på...som allt annat.:eek:
Men ett sätt kan välk vara att lägga ner ena tygel ev.. säga ett kommando, gå ifrån lite och står den kvar gå tillbaka ocxh massa beröm. Om den går iväg backa bara tillbaka till den plats den stod på och om igen och igen och igen och igen...:cool:

Aha :idea: Du är en av de som håller i detta evenemang?? Finns möjlighet till boxplats åt ett gäng förvirrade värmlänningar med pållar också tror du?? :rofl: :angel:

Det bör nog gå att ordna! Vi har tillgång till boxar nära tävlingbanan men det finns även hagar på tävlingsområdet om man hellre vill ha det.:d :banana:

Aha :idea: Du är en av de som håller i detta evenemang?? Finns möjlighet till boxplats åt ett gäng förvirrade värmlänningar med pållar också tror du?? :rofl: :angel:

på tävlingsanmälan på hemsidan kan du fylla i hage/box. :idea:

ÅÅÅ jag vill verkligen ner, men jag kommer nog inte kunna, har en konferans med jobbet :cry: :cry:
Ursch jag blir såå avensjuk på alla som ska ner..
Men nästa år ska jag banne mig ner:crazy:

//Carro

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 605
Senast: Ragdoll
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 588
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: Lycan
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka