Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Ha aha, vi e anmälda till pole bendingen osså o vi har aldrig ridit de förut. Men jag sattsar för fullt i trav första hitet sen ger vi gärnet på en sista plasering.:rofl::banana::bump:

tänkte på inträdet när man ska dit,betalr man i entren då eller måste man köpa förköp??vad jag förstod så ska man betala i entren 16o kr för en dag?? har jag rätt:confused:

Det var totalt 246 förra året, lite mindre i år alltså, men det är nog bara bra. Tro mig vi jobbar på att få fram mer el, både till hagar och camping:idea:

OOooppss, helt plötsligt var det över 250 ekipage, det låg några och lurade i "icke godkända" filen åxå.:idea:

tänkte på inträdet när man ska dit,betalr man i entren då eller måste man köpa förköp??vad jag förstod så ska man betala i entren 16o kr för en dag?? har jag rätt:confused:

Du betalar i entrén, brukar finnas en från campingen med, direkt till tävlingsområdet.
Är du medlem i WRAS-ansluten klubb eller i RHA så brukar man gå in gratis (glöm ej medlemskort!!!).

Å nu har jag bytt ut Ranch trailen mot Pole Bending:banana:

Var och tränade idag också, gick sådär, sötingen var seg som sirap (sååå mycket att titta på!!) fast han gjorde en del riktigt snygga vändningar!!!:love:

Han är allt bra söt, du ser han tänder på hästar som springer fort:o:D, gissa om han gillade dagen!!!! Stod och gnäggade, högre ju fortare dom kunde springa!!

Blir nog ett himla liv på honom på HC då!!!

Vi är nu troligen fyra ekipage som åker, tre killar och så jag!!

Ska bli sååå kul!!!!

He he de e klart ja bjuder på en öl. Ja e en ävla fegis liasom o blyg e ja me, men de e aldrig nån som tror:rofl::rofl::rofl:

Du är väl absolut inte blyg. Du kom ju fram och pratade med mig.
Texaz därimot är en blygis. Hon kom inte fram. Jag har träffat flera människor ute på olika platser nu och när vi pratat om RHC så har dom direkt kommit i håg min häst.
En kille sa, Hur kommer man på iden att ta hem en häst från Argentina?
Gillar man coola, snabba,uthålliga, sega,friska och sunda enhandsridna boskapshästar så köper man en criollo. Dom blir mkt gamla också.:love::bump::bow:

De är därför de är så bra att vara meddlem hela fam för 300kr så går du in på High Chaparall också.:idea: Men nu är de försent för nya medlemmar, tyvärr.

De är därför de är så bra att vara meddlem hela fam för 300kr så går du in på High Chaparall också.:idea: Men nu är de försent för nya medlemmar, tyvärr.

Fast WRAS medlemmar går väl också in fritt??? Så har det iallafall varit tidigare år....

Fast WRAS medlemmar går väl också in fritt??? Så har det iallafall varit tidigare år....

Det har jag hört i alla fall.

Tyvärr har min klubb lämnat WRAS så egentligen skulle vi betala inträde. Men vi gick med i RHA istället (också alltså) dels blir det billigare än inträde dels kan man ju lika bra stötta den klubb som anordnar denna eminenta westernfest:)

Ja det är så sant!

Kanske skulle ta o gå med där med.....;)

Hur som helst så står det på infot om RHC att även WRAS-medlemmar går in fritt, medtag medlemskort dock!!!

He he de e klart ja bjuder på en öl. Ja e en ävla fegis liasom o blyg e ja me, men de e aldrig nån som tror:rofl::rofl::rofl:

Jo tjena!!! Undrar just vem som får bjuda på öl!!!:angel:
Idag har jag varit och shoppat lite, men undrar fortfarande, Va f-n ska man ha på sig???? Har visserligen en snygg rutig skjorta som matchar paden, men i BR och PB????:eek:

Annars???? Köpt två slinkiga toppar (du vet såna här, bra-att-ha....)men dom känns ÄNNU mindre rätt!!!!:p

Av någon anledning kan jag absolut inte minnas alls vad som ärbrukligt!!!!:o

Jag tänker ha en senapsgul intetsägandesskjorta på mig i br opb, hjälm på huet o hästsvansen hängandes lita löst . Ser inte ut att var mer än 13 år på långt håll o svaga ögon , djävligt svaga ögon:angel::rofl:

Jag tänker ha en senapsgul intetsägandesskjorta på mig i br opb, hjälm på huet o hästsvansen hängandes lita löst . Ser inte ut att var mer än 13 år på långt håll o svaga ögon , djävligt svaga ögon:angel::rofl:

MEEEEN hur ska du se tunnorna med dom ögonana?????:eek:

Ja bara kom på nået. Nu när vi ställer upp på en a tävling då får ju den lilla söta ponnyn tävlingsmeriter oavsett om vi plasserar oss eller ej, det eventuella försäljningsvärdet kan ju stiga me 10 000. hahahah:bow::rofl:

Halloj
Jag har inte fått mitt godkänt till att jag får vara med men allt är betalt o så. Ska man oroa sig eller. Nån mer som inte är "godkänd"?
Tacksam för svar.
Christina o Iso

Halloj
Jag har inte fått mitt godkänt till att jag får vara med men allt är betalt o så. Ska man oroa sig eller. Nån mer som inte är "godkänd"?
Tacksam för svar.
Christina o Iso

Ring och kolla för säkerhetsskull, dom har ju öppet 18-21 för frågor...
Anmälde du i tid?

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Red_Chili
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka