D
docskingcalibar
Sv: Ranch Horse Classic
Så illa kan det väll inte bli
Bara man har kul!
/Emmi
Så illa kan det väll inte bli
Bara man har kul!
/Emmi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, det är lungt.. jag är likadan men dyker det upp en tös med en piercing rakt genom underläppen (vertikalt..) som ser förvirrad ut så är det jag
Va då. Du har ju jobbat där i 4 år , så du hittar la både dit du ska o dit du inte ska.
Panzarponny, pyttsan. Hon tant tränas stenhårt Hon kan faktiskt spinna hela två varv på stång, så nu har vi två v på oss att öka med två varv.
Haha, rätt tänkt!!!!!
Min lilla ärthjärna kunde faktiskt förflytta sig i sidled idag OCH backa, kanske minnet håller på att återvända!!!
Fast det vetef-n hur vi ska klara en ranchtrail, känns väldigt avlägset idag, men som sagt, det är två veckor kvar!
Det bästa sättet att uppleva rhc är från insidan tillsammans med sitt älskade djur o att bo på tävlingscampingen. jag tänker så här, det är Shoni som tävlar o visar uppsig, jag råkar bara sitta på ryggen
Du bara måste vara med i freestyle reiningen, man anmäler sig på lördan, du rider på vilket bett du vill. jag tar med zz top cd o en lejopard kavaj. killarna kommer bara att dregla efter di.
varför ska du vara förvirrad???
JAG kommer att vara förvirrad, jag har aldrig varit på chappen.... snacka om virrigt....
/Emmi
Chappen?? Vad är det? Vad prtatar ni om?
Haha, ja du DET vore allt en syn för gudarna!!!!
Du är nog bestämt knäppare än vad jag är, ser verkligen framemot RHC
DET får nog allt vänta nåt år eller så.....Måste ju ha något att uppleva längre fram med
*kl*
Jahapp så vart man anmäld... Ranch Trail och Pleasure
Gick så bra i pleasure:n förra året, så nu är jag supernervös för att det skall gå sämre
Min tävlingshjärna och jag är inte direkt vänner
Syrran och jag ser det som semester, med lite inslag av ridning