Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Ja bara kom på nået. Nu när vi ställer upp på en a tävling då får ju den lilla söta ponnyn tävlingsmeriter oavsett om vi plasserar oss eller ej, det eventuella försäljningsvärdet kan ju stiga me 10 000. hahahah:bow::rofl:

..den lilla söta ponnyn?!

Pratar vi om samma panzarponny här? :P ..hökögon och kika på tunnor.. jotack, hon cuttar väl dom vanan trogen ;)

Emmi;

Håll utkik efter svart och blått hår... och sparka mig i röven ;) jag är kroniskt förvirrad och blyg som en råtta men det hade varit kul att träffas

Ring och kolla för säkerhetsskull, dom har ju öppet 18-21 för frågor...
Anmälde du i tid?

Jo du jag passade som en hök på anälningssidan. Var nog bland de första som anmälde sig. Har nu fått rätsida på detta. Är anmäld o godkänd. Nu ska vi bara börja o putsa o polera inför plesuren. Glänsa var ordet. Som en spegel. Plus mina 3000 paljetter. Ska bli grymt skoj men jag är lite nervös måste jag säga.
Kram
C

Ha ha då har man ju ingen schans i wp , jag har bara 10 paljetter.:angel: Föresten behöver man kunna rida?:rofl::rofl:

Jag åker dit på onsdag, jag ska vara med både på torsdagen och lördagen.

Myggmedel

Såg på RHA:s sida att det är mygg o knottinvasion. Så jag tänkte att tala om det så vet ni. Jag har laddat med myggmedel av alla sorter o flugtäcke till pållen.

Är det nån som har några bra tips på vad man ska ha med sig? Har ni med er grep å sånt, brukar det vara brist på det?
Kram
C

Jo du jag passade som en hök på anälningssidan. Var nog bland de första som anmälde sig. Har nu fått rätsida på detta. Är anmäld o godkänd. Nu ska vi bara börja o putsa o polera inför plesuren. Glänsa var ordet. Som en spegel. Plus mina 3000 paljetter. Ska bli grymt skoj men jag är lite nervös måste jag säga.
Kram
C

Min ena quarter var inte godkänd idag när jag tittade ändå anm jag han den 26 så de måste dom missat på nått sett. Jag ringde sekriteratet mob idag men den var avstängd troligtvis men jag lämnade meddelande.:confused:

KL

Kan vi inte uppdatera vilka som ska åka ner till Chappen?
åke ska ner med familjen i alla fall.

CindyLou med gubbe åker ner fredagmorgon-söndagkväll.bor i stuga.
(utan barn denna gång).

Sv: Myggmedel

Såg på RHA:s sida att det är mygg o knottinvasion. Så jag tänkte att tala om det så vet ni. Jag har laddat med myggmedel av alla sorter o flugtäcke till pållen.

Är det nån som har några bra tips på vad man ska ha med sig? Har ni med er grep å sånt, brukar det vara brist på det?
Kram
C

Misstänkte nog att det skulle bli jobbigt.... Har tvättat flugtäcket, ska nu åka och inhandla insektsmedel, fasiken, man skulle nog ha haft box iallafall.....:mad:

KL

Lakrits åker ner med familjen på tisdag morgon. Totalt är vi 5 husvagnar tillsammans som ska husera på den vanliga campingen, inkl. Åke :p:D. Stannar till måndag.

Ja, deltagande var ju meningen i år...också...men allt går ju inte som man tänkt sig.
*lakrits tänker; när sjutton blir det min tur*

KL

Apache anländer med husvagn (den pyttelilla) å sambo på torsdageftermiddag till vanliga campingen (ber till högre makt om ELplats!). Om bara allt löser sig med hund å hästvakt här hemma... yngste sonen har stuckit till Mallorca för å hälsa på tjejkompis MITT i RHC:devil:

Ja skall med åka, så lägg till mig på listan ;)

Vi åker ner på onsdag förmiddag!
Det blir alla Ropingklasser (utom beginners roping) även Last Man Standing :rofl:

"Keep On Working" alla som inte fick med hästen iår!! :D:d

Mvh Malin

Kanske åker :p har inte fått någon att köra dit mig ännu >____<
(ingen som åker igenom karlskrona som har en plats ledig :angel:)

Ja skall med åka, så lägg till mig på listan ;)

Vi åker ner på onsdag förmiddag!
Det blir alla Ropingklasser (utom beginners roping) även Last Man Standing :rofl:

"Keep On Working" alla som inte fick med hästen iår!! :D:d

Mvh Malin

Hejja Malin :bump::bump:

Jadu.....nästa år då *pip* ska jag vara med.
Det blir hårdträning i reining under hösten som det ser ut som men givetvis kommer jag prova på det mesta.
Nästa år SKA jag vara med.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Red_Chili
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna