Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

hehe.. efter torsdag e.m. kommer mohikanen ställas.. så då är det bara att leta efter ställets enda mohikan - med tillhörande sex knallblåa dreads.. (om jag inte sätter i fler förståss.. sitter och funderar på det nu..) kommer dock hålla dom gömda tills efter reiningen... Riktigt SÅ pass kartig är jag inte att jag tänker ha knallblåa thingies hängande ut under hatten. :o jag är väl den enda som hoppas gå in på banan och INTE märkas... :angel::rofl:

..ett annat tips är att leta efter "Panzerponi"... :idea:

Någon mer än jag som är nervös?

Eh... jag har med mohikan jue :banana: fast utan blått i förstås :P

*KL*
Här packar en rödskjorta för fullt!

Kommer i morgon, åker hem på måndag!:laugh:

Eh... jag har med mohikan jue :banana: fast utan blått i förstås :P

inte vågade jag väl mig på att beskriva dig Heller!
Först så är jag Sämst på beskrivningar.. sen så vet man ju aldrig med dig huruvida du bygger om huvudet eller ej.. :P
du kan ju lika gärna ha randiga dreads i morron med plastgrunkor :) :love:

Kommer att vara där hela torsdagen;)

Hehehe, det är bra.. då får ju du se mig göra bort mig! (..vilken lycka att det är så Sjukt mkt starter i reiningen...)

kan inte du skälla på mig innan jag går in på banan? det brukar funka att göra mig sur och bitchig om jag ska rida vettigt..

Ska man snacka nervös, kan ni ta med mig också på listan....
Skall vara med i cuttingen, men egentligen KAN jag ingenting om cutting, det är väll kul?
Har knappt kunnat träna nått heller... eftersom det är så himla dyrt....
Och dessutom kommer det ju proffs från europa och ska vara med i cuttingen... jag kommer att komma sist... Gud så pinsamt...
Ja, ja, får väll hoppas att jag inte gör bort mig fullständigt i Freestyle Reiningen i alla fall..... Men där kommer jag att synas.... skall ha blåblommig balklänning på mig :)
Annars så går jag i normala fall omkring i säckiga mjukisbyxor och en för stor t-shirt, snacka om att vara tvärtemot mig själv.

men jag kommer förhoppningsvis ha roligt, så det är väll alltid nått att vara glad för...
Har sett ranchtrail reglerna i regelboken och svurit på att jag ALDRIG kommer att rida det... hehe

vi får se hur bra det går... jag svor ju på att aldrig rida trail överhuvudtaget, se va bra det gick....

/emmi

Gör som Gubbarna i cuttingen! Ner på röven, fram med fötterna, ner med hälarna, upp med hakan, kuta ryggen och HÅLL I HORNET så fixar hästen resten! :)

Herreminje bruden.. du är ju DUKTIG med en BRA häst.. och freestylen Ska ju vara publikcharmande så där tror jag minsann att du lär plocka både hjärtan å poäng.. *S* jag måste fråga.. finns det Något din häst inte kan? (..och när kan jag skicka bort mitt sto på träning hos dig? :) ;))

..du får la haka på mig och Lewlan sen när vi smiter och gömmer oss vettja ;)

Gör som Gubbarna i cuttingen! Ner på röven, fram med fötterna, ner med hälarna, upp med hakan, kuta ryggen och HÅLL I HORNET så fixar hästen resten! :)

Herreminje bruden.. du är ju DUKTIG med en BRA häst.. och freestylen Ska ju vara publikcharmande så där tror jag minsann att du lär plocka både hjärtan å poäng.. *S* jag måste fråga.. finns det Något din häst inte kan? (..och när kan jag skicka bort mitt sto på träning hos dig? :) ;))

..du får la haka på mig och Lewlan sen när vi smiter och gömmer oss vettja ;)

ÅH NEJ!!! Här ska inga tuffa brudar gömmas!!!:D

Ni vågar ju iallafall, bara det är en seger! Någonstans måste man ju börja och vi skaffar oss just nu RUTIN!!!:banana::banana:

men jag kommer förhoppningsvis ha roligt, så det är väll alltid nått att vara glad för...
Har sett ranchtrail reglerna i regelboken och svurit på att jag ALDRIG kommer att rida det... hehe

vi får se hur bra det går... jag svor ju på att aldrig rida trail överhuvudtaget, se va bra det gick....

/emmi

Ska du vara med i Ranch Trailen?

Jag var anmäld men bangade och bytte till pole bending istället:o, gör nytt försök nästa år!

BTW, så nu har jag ägnat dagen åt att jaga runt halva mellansverige efter en slang till kylaren som höll på att gå åt fanders, har alltså INTE hunnit vare sig packa, putsa eller duscha pålle......:eek:

Ska strax åka o hämta dotter vid tåget, samt transport, SEN ska jag hinna allt jag inte gjort....:o

hehehe.. sant iofs :) :idea: rutin ska man hålla högt.. man får ju Erfarenhet! ..eller nåt.. ;)

Ja och så kan man ju råka ha KUL också:D!!!!

Jag ska ju åka ner mol allena, och bara umgås med människor jag aldrig förr sett, DET ska bli kul, sen tävlandet, ja det vete tusan, det vill jag inte tänka på en gång!!!:p

åke
Lakrits
Cindy Lou
Apache
Bimini
Elanor - Åker onsdag eftermiddag och stannar till söndag!
Pax och Bew också - med lewellyn i hasorna
Texaz, finns nog i närheten av Pax&co..... Lovat Pirajan sovplats så hon kommer nog med!!!:bump:

O Russinet o QiHA kommer med hela familjerna... Men bara som publik.

Hehehe, det är bra.. då får ju du se mig göra bort mig! (..vilken lycka att det är så Sjukt mkt starter i reiningen...)

kan inte du skälla på mig innan jag går in på banan? det brukar funka att göra mig sur och bitchig om jag ska rida vettigt..
:devil:...*laddar svadan*...:devil:

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Red_Chili
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka